Wij vinden het niet erg dat de sneeuw even gestopt is. Meneer was er maar druk mee en gelukkig kwam de grote sneeuwschuiver ook langs

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: Ik heb de aardbeving in Kroatië hier goed gevoeld! Eerst trillen, dan schudden, dan golven. Seconde of zes. De ramen trilden in hun scharnieren en ik hoorde het servies in de kast rammelen.Jeetje Milly, wat heftig! Fijn dat er geen schade is maar het lijkt me schrikken!Hier gelukkig geen schade. Bizarre gewaarwording wel. Net alsof je evenwichtsorgaan ineens gek gaat doen.
MillyMol schreef: ↑di 29 dec 2020, 14:46 Ik heb de aardbeving in Kroatië hier goed gevoeld! Eerst trillen, dan schudden, dan golven. Seconde of zes. De ramen trilden in hun scharnieren en ik hoorde het servies in de kast rammelen.Hier gelukkig geen schade. Bizarre gewaarwording wel. Net alsof je evenwichtsorgaan ineens gek gaat doen.
MillyMol schreef: ↑di 29 dec 2020, 14:46 Ik heb de aardbeving in Kroatië hier goed gevoeld! Eerst trillen, dan schudden, dan golven. Seconde of zes. De ramen trilden in hun scharnieren en ik hoorde het servies in de kast rammelen.Ik moest nog aan je denken toen ik het zag op het nieuws! Gelukkig ben je schadevrij gebleven, brrr!Hier gelukkig geen schade. Bizarre gewaarwording wel. Net alsof je evenwichtsorgaan ineens gek gaat doen.
Siberienne schreef: ↑di 29 dec 2020, 16:21 Gelukkig dat je geen schade hebt Millymol! Ik heb als kind ooit een aardschok gevoeld, was heel rare gewaarwording..Jullie hebben meer sneeuw dan wij.
Wij vinden het niet erg dat de sneeuw even gestopt is. Meneer was er maar druk mee en gelukkig kwam de grote sneeuwschuiver ook langs552FB3F0-B23E-44E9-842E-8CB8FDD702A8.jpeg25221DA4-1A51-44C1-9DA1-C94189A9DE71.jpeg