Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik zat in de stress want er komt straks een vriendin. Met de weekboodschappen was ik vergeten dat het nu al die klotekerst was.
Dus zat ik in de stress want gisteravond ging alles vroeg dicht en ik had niks in huis.
Gelukkig vanochtend wel de winkels open en direct gegaan om 10u.
Dit was de inhoud van de winkel:
DSC_0477.JPG
DSC_0477.JPG (4.57 MiB) 1339 keer bekeken
Leeg :biggrin2: :biggrin2:
Nou ja, vrijwel leeg. Wat een verademing met vorige week!!
Door koekje
Lekker hè, zowat de hele winkel voor jezelf alleen!
Ik was gister later in de middag in de supermarkt en dat viel me ook erg mee. Alleen de drogist was eigenlijk te druk.
Door dinky89
Zo was ik woensdagavond na 20:00 uur in de supermarkt, ook toen was het rustig :) moest toen alleen volgende dag nog om een fles rode wijn want die mocht ik toen in supermarkt niet meer kopen ::) dus die gisteren maar even bij de slijterij gehaald.
Door sam28
Ik heb inderdaad lekker op mijn gemakkie alles kunnen halen. Lekker twijfelen bij elk product want ja, er staat toch niemand achter me te dringen die snel ff wat wil pakken. :biggrin2:
Het was erg gezellig dat ze er was, ze is al 17jr een van mijn beste vriendinnen en we hebben besloten dat als we geen klachten hebben we ook geen afstand houden. Dus is ze ook blijven slapen op mijn bank en dat was echt heel erg fijn.
Door hannabelgje
Ik hoorde gisteren dat de oma van mijn schoonzus gestorven is. Ze was gevallen, heup gebroken, naar het zkh, daar besmet met corona en gisteren gestorven. Bizar. Nou was ze wel al in de 90 maar toch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
hannabelgje schreef: zo 27 dec 2020, 17:45 Ik hoorde gisteren dat de oma van mijn schoonzus gestorven is. Ze was gevallen, heup gebroken, naar het zkh, daar besmet met corona en gisteren gestorven. Bizar. Nou was ze wel al in de 90 maar toch.

Ja, toch gewoon triest :-\
Door Siberienne
Lizzy schreef: zo 27 dec 2020, 17:48 Heeft iemand zich al een beetje ingelezen in de twee belangrijke mutaties, die van de VK en Zuid Afrika?
Beetje. Maar ik had ook vakantie en andere dingen aan mijn hoofd, morgen verder....
Door dinky89
Lizzy schreef: zo 27 dec 2020, 17:48 Heeft iemand zich al een beetje ingelezen in de twee belangrijke mutaties, die van de VK en Zuid Afrika?
Niet anders dan dat wat in de media is geweest. Dus dat het besmettelijker lijkt maar je niet zieker wordt en het ook niet dodelijker zou zijn. Bovendien verwachting dat vaccin ook tegen deze gemuteerde varianten werkt.
hannabelgje schreef: zo 27 dec 2020, 17:45 Ik hoorde gisteren dat de oma van mijn schoonzus gestorven is. Ze was gevallen, heup gebroken, naar het zkh, daar besmet met corona en gisteren gestorven. Bizar. Nou was ze wel al in de 90 maar toch.

Heel triest.
Maar spijtig genoeg wel niets nieuws. Ziekenhuisbacterien bestaan al vrij lang he... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door