millyckk schreef: ↑di 22 dec 2020, 18:51 De corona app werkt....Oh jee. Nou sterkte! Laat ons ff weten hoe het afloopt? Ik duim dat je negatief bent![]()
Morgen testen.
Heb geen klachten maar begin nu van alles te voelen....spierpijn, oorpijn..![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hanny schreef:Even over fysio. Zit niet in het basis parket, maar met een kleine aanvullende verzekering krijg je het 9 maal vergoed. Zo slecht is dat dus niet.Als je bedenkt wat je betaald voor een basisverzekering vind ik dat wel erg slecht.
Hanny
Ronald schreef: ↑wo 23 dec 2020, 12:42 Wordt fysio vanuit medische noodzaak niet altijd vergoed? Kijk eens of de huisarts niet kan verwijzen naar een fysio.Dat gaat niet (meer) zo makkelijk met een chronische indicatie betaal je nóg de eerste 20x zelf (of vanuit de aanvullende verzekering)
Too schreef: ↑wo 23 dec 2020, 12:51 Dat gaat niet (meer) zo makkelijk met een chronische indicatie betaal je nóg de eerste 20x zelf (of vanuit de aanvullende verzekering)Aha... zie je, dan had ik de kok horen fluiten, want die wist niet waar de lepel hing.
Overigens , even een zijweg, zit herstel ( oa fysio) van covid wel in het basispakket
Lizzy schreef: Oh jee. Nou sterkte! Laat ons ff weten hoe het afloopt? Ik duim dat je negatief bentDuimen heeft geholpen: negatief! Een uur nadat ik bij de ggd post was geweest, ben ik naar een particuliere sneltest aanbieder gegaan, daar kwam de uitslag na 5 minuten. Bij de ggd moest ik max. 48 uur wachten, tegen die tijd ben ik rijp voor ggz opname, dus dan maar dokken
millyckk schreef: ↑wo 23 dec 2020, 19:55 Duimen heeft geholpen: negatief! Een uur nadat ik bij de ggd post was geweest, ben ik naar een particuliere sneltest aanbieder gegaan, daar kwam de uitslag na 5 minuten. Bij de ggd moest ik max. 48 uur wachten, tegen die tijd ben ik rijp voor ggz opname, dus dan maar dokkenMaar dat is de uitslag van de sneltest? Die is toch wel minder betrouwbaar, zeker als je nog klachtenvrij bent...![]()
Had nooit verwacht dat ik bericht van die app zou krijgen want we komen eigenlijk nauwelijks ergens.
Volgens de app zou ik vorige week donderdag 15 minuten in de buurt van een besmet persoon zijn geweest, we hebben toen boodschappen gedaan in een uitgestorven Sligro, kan me niet voorstellen dat ik 15 minuten bij iemand in de buurt was maar het zal blijkbaar toch wel![]()
Afijn, goed afgelopen, nóg beter opletten maar.
millyckk schreef: ↑wo 23 dec 2020, 20:17 Er staat op het formulier dat de test een specificiteit van 99 % heeft en de sensitiviteit 92%Ja wel verstandig toch denk ik. Wel lastig hoor, ik weet niet hoe die cijfers bij de PCR zijn. Maar er zal wel een verschil zijn, want bij ons, en volgens mij bij de meeste zorginstellingen, worden de sneltests daarom niet gebruikt. Ook niet te sneltests van de ggd trouwens.is van Bright Plan, ze geven aan dat deze papieren ook geaccepteerd worden als inreispapieren voor noodzakelijke reizen.
De buren zijn gezond, daar kan het niet door komen, en ja, ik kreeg een melding dat ik op donderdag 17 december langer dan een kwartier bij een besmette persoon in de buurt was en dat ik me moest laten testen.
Ik wacht de GGD test idd voor de zekerheid ook maar af.
eelke schreef: Ja wel verstandig toch denk ik. Wel lastig hoor, ik weet niet hoe die cijfers bij de PCR zijn. Maar er zal wel een verschil zijn, want bij ons, en volgens mij bij de meeste zorginstellingen, worden de sneltests daarom niet gebruikt. Ook niet te sneltests van de ggd trouwens.Ik lees net op hun site dat ze gebruik maken van door de RIVM goedgekeurde testen, dat moet dan toch goed zijn?
Wat vreemd dat je die melding dan krijgt joh. Zeker als je nog weet waar je die dag was. Ik heb hem er weer afgehaald, die app. Zeker omdat ik ivm zorg toch wel bij veel mensen in de buurt ben, en dat ding op je telefoon staat en mijn telefoon is niet altijd waar ik ben en ik ben ook nog extra beschermd ivm mondkapje en een miljoen keer handen wassen.
millyckk schreef: ↑wo 23 dec 2020, 20:29 Ik lees net op hun site dat ze gebruik maken van door de RIVM goedgekeurde testen, dat moet dan toch goed zijn?Hier staat wel informatie;![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem er om die reden weer af hebt gegooid. Mijn man heeft hem ook verwijderd, hij heeft een oudere telefoon en de boel liep steeds vast![]()