Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: ↑ma 14 dec 2020, 12:05 Er lekt al vanalles over de lockdown. Het zou vannacht al ingaan en bijna alles gaat dicht volgens de geruchtenInderdaad, poeh, pittig wel. Hoewel, scholen hebben toch al zo'n beetje vakantie. Kinderopvang zal voor velen wel een ding zijn in die vakantie.
eelke schreef: ↑ma 14 dec 2020, 12:09 Inderdaad, poeh, pittig wel. Hoewel, scholen hebben toch al zo'n beetje vakantie. Kinderopvang zal voor velen wel een ding zijn in die vakantie.Post is normaal een essentiële sector. En blijft dus open. Zeker rond kerst zou ik denken...
Voor mezelf, ach, even niet naar winkels is ook weer niet zo'n hele grote ramp. Ik ga nu wel even mijn pakketje ophalen, want die winkel (post nl punt) zal morgen wel dicht zijn (hoe gaan ze dat dan doen met die pakketjes?).
eelke schreef: ↑ma 14 dec 2020, 12:09 Inderdaad, poeh, pittig wel. Hoewel, scholen hebben toch al zo'n beetje vakantie. Kinderopvang zal voor velen wel een ding zijn in die vakantie.Pakjes......ja dat vraag ik mij ook af. Hier zitten die in de dierenspeciaalzaak en drogisterij. Die lijken open te blijven
Voor mezelf, ach, even niet naar winkels is ook weer niet zo'n hele grote ramp. Ik ga nu wel even mijn pakketje ophalen, want die winkel (post nl punt) zal morgen wel dicht zijn (hoe gaan ze dat dan doen met die pakketjes?).
eelke schreef: ↑ma 14 dec 2020, 12:09 Inderdaad, poeh, pittig wel. Hoewel, scholen hebben toch al zo'n beetje vakantie. Kinderopvang zal voor velen wel een ding zijn in die vakantie.Hier in het dorp zit het postnl punt in de jumbo. Ik neem aan (hoop) dat er daar dus nog steeds kan worden afgehaald...
pearlsofpassion schreef: ↑ma 14 dec 2020, 12:13 Die vallen normaal ook onder essentieel. Toch medicatie en dierenvoeding.Ja dat dacht ik al
pearlsofpassion schreef: ↑ma 14 dec 2020, 12:11 Post is normaal een essentiële sector. En blijft dus open. Zeker rond kerst zou ik denken...Ik heb zaterdag mijn pakketje gemist (ik reed de straat in toen de bezorger zijn bus weer instapte). Dat pakketje ligt nu bij een winkel want dat is een post nl punt. Die winkel zal morgen dicht zijn. Wat nu als ik mijn pakketje vandaag niet kon gaan halen? En wat doen ze dan met alle pakketjes die ze normaal bij die punten afleveren? Dat gaat nog meer vertraging opleveren.
Kinderopvang voor noodgevallen ook.
Dit zou de eerste keer zijn voor jullie he? Dat alles dicht gaat?