Ik denk dat iedereen die op dit forum kritisch is. Anders voerde iedereen wel wat de meeste dierenartsen adviseren: brokken ;-)
Zelf ben ik ook kritisch en heb ik twijfels. Maar hoe zeker kan je zijn, niemand geeft garanties, nooit. Mijn ervaring is dat het voor mij het beste werkt om tot een zeker niveau informatie te verzamelen en dan mijn onderbuikgevoel te volgen. Ik wil niet dat het volgen van informatie voor mij een obsessie word. Dus ergens houdt dat volgen ook op.
Ik schrik van al het wantrouwen, complot theorieën enz wat ik lees in social media.
Nee ik ben geen fan van de chemische industrie (zei de vrouw van de chemicus), liever kies ik natuurlijke oplossingen. Helaas lukt dat niet altijd.
Ik heb dan ook lang getwijfeld, maar ik weet nu zeker dat ik het vaccin wil. Dat ik kies voor vertrouwen in plaats van wantrouwen. Omdat ik mij daar beter bij voel.
Ik ben dankbaar voor mensen als Siberienne die naast hun werk, voor ons op BP eigenlijk doorwerkt in haar vrije tijd en ons informeert. Ik vind haar berichten informatief en genuanceerd, zoals de meeste berichten hier op BP van ons allen. Enkele uitzonderingen daargelaten en nee ik richt mij daarbij tot niemand persoonlijk.