Kaela schreef: ↑wo 25 nov 2020, 17:19 Ik heb vandaag van iemand zo'n grote veer in mijn r**t gekregen dat het haast wat oncomfortabel zitDan zal dat vast wel terecht geweest zijn!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑wo 25 nov 2020, 17:27 Dan zal dat vast wel terecht geweest zijn!Ik hoop het, anders zit ik voor niets zo ongemakkelijk
Kaela schreef: ↑wo 25 nov 2020, 18:55 Ik hoop het, anders zit ik voor niets zo ongemakkelijkJa gek is dat toch he ? We kunnen anderen complimenten geven . Maar als het over ons zelf gaat ...![]()
Maar ja, ik denk wel dat het terecht was en het is fijn om het zo expliciet te horen te krijgen. Het druist wat in tegen mijn bescheidenheid, maar soms mag je gewoon trots op iets zijn, zeker als je er hard voor gewerkt hebt. En dat vind ik bij een ander altijd heel logisch, maar bij mezelf niet.
Kaela schreef:Ik heb vandaag van iemand zo'n grote veer in mijn r**t gekregen dat het haast wat oncomfortabel zitWat heerlijk Kaela! Hopelijk zit je nog steeds ongemakkelijk.
Kaela schreef: ↑wo 25 nov 2020, 18:55 Ik hoop het, anders zit ik voor niets zo ongemakkelijkHeel herkenbaar. En vaker van toepassing dan ik zo kan bedenken. Maar het is wel fijn dat het gezien wordt en dat uitgesproken is dat je trots op jezelf mag zijn. Want dat mag je zijn. Gewoon... omdat het kan.![]()
Maar ja, ik denk wel dat het terecht was en het is fijn om het zo expliciet te horen te krijgen. Het druist wat in tegen mijn bescheidenheid, maar soms mag je gewoon trots op iets zijn, zeker als je er hard voor gewerkt hebt. En dat vind ik bij een ander altijd heel logisch, maar bij mezelf niet.
hannabelgje schreef: ↑do 03 dec 2020, 10:26 Mijn fleece poncho is geleverd. Ik ga daar deze winter in wonen. Ik wist niet dat die bestonden dus toen ik daar achter kwam meteen 1 besteld. Ideaal. Ik heb het vaak zo koud met thuiswerken. En een fleecedeken is niet zo handig tijdens het werken of breien op de bank.Ja, ik draag daarom een badjas, die ik nu gewoon kamerjas noem. Een mannenversie, die zijn langer. Ik drapeer een sjaal om mijn schouders als ik moet videobellen, dan valt het niet op
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
eelke schreef: Ja, ik draag daarom een badjas, die ik nu gewoon kamerjas noem. Een mannenversie, die zijn langer. Ik drapeer een sjaal om mijn schouders als ik moet videobellen, dan valt het niet opIs ook een oplossing ja.
Kaio schreef: ↑do 03 dec 2020, 11:12 https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... huiswerkenHaha, nou ik doe juist wel make up op, want ik zit juist ineens hele dagen naar mijn eigen hoofd te kijken zo
![]()
![]()
![]()
(ik houd ook van campingsmokings hoor)