Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kaela schreef: wo 25 nov 2020, 17:19 Ik heb vandaag van iemand zo'n grote veer in mijn r**t gekregen dat het haast wat oncomfortabel zit :D
Dan zal dat vast wel terecht geweest zijn!
Door Kaela
Ronald schreef: wo 25 nov 2020, 17:27 Dan zal dat vast wel terecht geweest zijn!
Ik hoop het, anders zit ik voor niets zo ongemakkelijk ;D

Maar ja, ik denk wel dat het terecht was en het is fijn om het zo expliciet te horen te krijgen. Het druist wat in tegen mijn bescheidenheid, maar soms mag je gewoon trots op iets zijn, zeker als je er hard voor gewerkt hebt. En dat vind ik bij een ander altijd heel logisch, maar bij mezelf niet.
Door smulpaap
Kaela schreef: wo 25 nov 2020, 18:55 Ik hoop het, anders zit ik voor niets zo ongemakkelijk ;D

Maar ja, ik denk wel dat het terecht was en het is fijn om het zo expliciet te horen te krijgen. Het druist wat in tegen mijn bescheidenheid, maar soms mag je gewoon trots op iets zijn, zeker als je er hard voor gewerkt hebt. En dat vind ik bij een ander altijd heel logisch, maar bij mezelf niet.
Ja gek is dat toch he ? We kunnen anderen complimenten geven . Maar als het over ons zelf gaat ... ::)
Door sam28
Kaela schreef:Ik heb vandaag van iemand zo'n grote veer in mijn r**t gekregen dat het haast wat oncomfortabel zit :D
Wat heerlijk Kaela! Hopelijk zit je nog steeds ongemakkelijk. :biggrin2:
Door Ronald
Kaela schreef: wo 25 nov 2020, 18:55 Ik hoop het, anders zit ik voor niets zo ongemakkelijk ;D

Heel herkenbaar. En vaker van toepassing dan ik zo kan bedenken. Maar het is wel fijn dat het gezien wordt en dat uitgesproken is dat je trots op jezelf mag zijn. Want dat mag je zijn. Gewoon... omdat het kan.
Door hannabelgje
Mijn fleece poncho is geleverd. Ik ga daar deze winter in wonen. Ik wist niet dat die bestonden dus toen ik daar achter kwam meteen 1 besteld. Ideaal. Ik heb het vaak zo koud met thuiswerken. En een fleecedeken is niet zo handig tijdens het werken of breien op de bank.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
hannabelgje schreef: do 03 dec 2020, 10:26 Mijn fleece poncho is geleverd. Ik ga daar deze winter in wonen. Ik wist niet dat die bestonden dus toen ik daar achter kwam meteen 1 besteld. Ideaal. Ik heb het vaak zo koud met thuiswerken. En een fleecedeken is niet zo handig tijdens het werken of breien op de bank.

Ja, ik draag daarom een badjas, die ik nu gewoon kamerjas noem. Een mannenversie, die zijn langer. Ik drapeer een sjaal om mijn schouders als ik moet videobellen, dan valt het niet op :biggrin2:
Door hannabelgje
eelke schreef: Ja, ik draag daarom een badjas, die ik nu gewoon kamerjas noem. Een mannenversie, die zijn langer. Ik drapeer een sjaal om mijn schouders als ik moet videobellen, dan valt het niet op :biggrin2:
Is ook een oplossing ja.

Door CindyMayella
Dochterlief heeft 4 dg per week online les, vaak teamoverleg... in dr pyama in dr bed :biggrin2: :biggrin2: ... niemand die het ziet... ik zit vaak op de dagen dat ik niet werk en geen boodschappen doe, ook in mn joggingpak.. en geen make-up op :o ..... heerlijk :D ....
Door pearlsofpassion
Ik draag vrijwel nooit make-up.
Bewust nooit mee begonnen om het dagelijks te doen want dan verwacht iedereen het.. Nu is dat gewoon normaal.
Als het dan eens een groot feest is (dus meer dan gewoon verjaardag thuis) dan doe ik het wel. Dan zie ik er meteen ook feestelijker uit dan anders.
Oh en op mondeling examens deed ik het ook.. ;D

M'n schoonmoeder heeft permanente make-up. Dat vervaagt wel met de jaren maar toch een aanrader als je't dagelijks doet. Want dat hoeft dan niet maar het lijkt toch alsof je't gedaan hebt. :P
Spaart ook veel uit doorheen de jaren en das goed voor het milieu (en de dierproeven)..
Door dinky89
Haha hier nog iemand die voor Corona en thuiswerken al geen make-up op had ;D
En huisbroek was hier altijd al standaard in huis, verschil is nu dat ik meer thuis ben ::)

Geluksmomentje is dat ik nog maar paar uurtjes hoef te werken voordat ik een weekje vrij ben :) Dan kan ik daarna, wanneer iedereen rond de kerstdagen vakantie heeft, rustig achterstallige zaken wegwerken zonder gestoord te worden.
Door sam28
Ik heb ook niks op. Soms met stappen wel mascara maar over algemeen niets. Als ik het soms toch doe dan lijk ik na een paar uur een panda omdat mn mascara dan naar beneden is gezakt. ;D
Door hannabelgje
Het eerste wat ik altijd deed als ik thuis kwam van het werk was me omkleden in mijn huiskleren. Make up heb ik nooit gebruikt.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door