Maar het is wel een schijtnummer ja

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑do 26 nov 2020, 14:53 Ik moet hier even ingrijpen hoor dames. Het is een domper, maar Chris Rea werkt helemaal niet meer, die doet sinds een jaar of 2 helemaal niets meer... (in de zin dat ie overleden is)Inderdaad een schijtnummer, maar volgens mij is hij nog steeds onder de levenden...
Maar het is wel een schijtnummer ja![]()
Kaela schreef: ↑do 26 nov 2020, 14:53 Ik moet hier even ingrijpen hoor dames. Het is een domper, maar Chris Rea werkt helemaal niet meer, die doet sinds een jaar of 2 helemaal niets meer... (in de zin dat ie overleden is)Mag ik ook even ingrijpen
Maar het is wel een schijtnummer ja![]()
Kaela schreef: ↑do 26 nov 2020, 21:33 Oh echt. Dan ben ik abuis.Jazeker, alleen treedt hij niet meer op nadat hij op het podium in elkaar was gezakt. Dat was een jaar na de beroerte en eerlijk gezegd vond ik het een hele prestatie dàt hij optrad. Mijn lief is net zo oud en heeft een zwaar herseninfarct gehad en ik zou het hem niet zien doen.
Dan is de grote vraag, werkt ie dan nog wel![]()
Ina schreef: ↑do 26 nov 2020, 22:56 Ik vind hem ook leuk.....maar wel pas in December en dan het liefst als ik in de auto zit en heeeeeeel hard mee kan brullen+1!![]()
Nu hoorde ik hem deze week en ging dus heeeeeel hard meebrullen....alleen vonden de heren hier in huis dat dus weer minder.....maar ja, thuiswerken betekent thuis brullen door gebrek aan autoritjes![]()
Kaio schreef: ↑za 28 nov 2020, 12:56 hihi vond deze wel leuk:![]()
https://nieuwspaal.nl/onenigheid-tussen ... Hi0CnFbAso