Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik moet hier even ingrijpen hoor dames. Het is een domper, maar Chris Rea werkt helemaal niet meer, die doet sinds een jaar of 2 helemaal niets meer... (in de zin dat ie overleden is)

Maar het is wel een schijtnummer ja :D
Door pike
Kaela schreef: do 26 nov 2020, 14:53 Ik moet hier even ingrijpen hoor dames. Het is een domper, maar Chris Rea werkt helemaal niet meer, die doet sinds een jaar of 2 helemaal niets meer... (in de zin dat ie overleden is)

Inderdaad een schijtnummer, maar volgens mij is hij nog steeds onder de levenden...
Door Tanna
Kaela schreef: do 26 nov 2020, 14:53 Ik moet hier even ingrijpen hoor dames. Het is een domper, maar Chris Rea werkt helemaal niet meer, die doet sinds een jaar of 2 helemaal niets meer... (in de zin dat ie overleden is)

Mag ik ook even ingrijpen :biggrin2: ? Chris Rea leeft nog hoor, ondanks dat hij alvleesklierkanker en een beroerte heeft gehad.
Enne......ik vind het ook nog een leuk nummer ::) ::) ::) !
Door Kaela
Tanna schreef: do 26 nov 2020, 17:40 Mag ik ook even ingrijpen :biggrin2: ? Chris Rea leeft nog hoor, ondanks dat hij alvleesklierkanker en een beroerte heeft gehad.
Oh echt. Dan ben ik abuis.

Dan is de grote vraag, werkt ie dan nog wel ;D
Door Siberienne
Tanna schreef: do 26 nov 2020, 17:40 Mag ik ook even ingrijpen :biggrin2: ? Chris Rea leeft nog hoor, ondanks dat hij alvleesklierkanker en een beroerte heeft gehad.
Ik vind het ook een leuk nummer!
Door Ina
Ik vind hem ook leuk.....maar wel pas in December en dan het liefst als ik in de auto zit en heeeeeeel hard mee kan brullen :biggrin2:

Nu hoorde ik hem deze week en ging dus heeeeeel hard meebrullen....alleen vonden de heren hier in huis dat dus weer minder.....maar ja, thuiswerken betekent thuis brullen door gebrek aan autoritjes ;D
Door Tanna
Kaela schreef: do 26 nov 2020, 21:33 Oh echt. Dan ben ik abuis.

Dan is de grote vraag, werkt ie dan nog wel ;D
Jazeker, alleen treedt hij niet meer op nadat hij op het podium in elkaar was gezakt. Dat was een jaar na de beroerte en eerlijk gezegd vond ik het een hele prestatie dàt hij optrad. Mijn lief is net zo oud en heeft een zwaar herseninfarct gehad en ik zou het hem niet zien doen.
Door Kim_S
Ina schreef: do 26 nov 2020, 22:56 Ik vind hem ook leuk.....maar wel pas in December en dan het liefst als ik in de auto zit en heeeeeeel hard mee kan brullen :biggrin2:

Nu hoorde ik hem deze week en ging dus heeeeeel hard meebrullen....alleen vonden de heren hier in huis dat dus weer minder.....maar ja, thuiswerken betekent thuis brullen door gebrek aan autoritjes ;D
+1!

Ik ben hem leuk gaan vinden omdat ik na “een heel jaar in de auto” op zo’n moment ook echt “driving home for Christmas” was.

En nu maak ik er “Working home for Christmas” van ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door