Ronald schreef: ↑di 24 nov 2020, 12:07
Er is ook genoeg gebeurd, Siberienne. Neem de tijd voor jezelf.
Eigen klaag: ik vlieg langzaam maar zeker tegen de muren op. Heel frustrerend om niet goed te kunnen zien en de wetenschap dat dit nog zeker 2 maanden gaat duren...
Dat wordt veel luisteren met de ogen dicht
Ik denk altijd; die twee maanden is een gemiddelde, wie weet gaat het sneller. En 1 voordeel; het zijn de donkerste maanden van het jaar
Deze opmerkingen helpen natuurlijk niet echt... maar als je nog leuke podcasts zoekt.. ik kan de interviews van Lex Bohlmeijer aanbevelen,
Ik vind dat een bijzondere man die mooie gesprekken heeft. Ik luisterde graag naar hem in de file in de auto.
Is wel grappig; ik moet juist mijn gehoor gaan trainen en minder ‘kijken’ om beter Noors te gaan verstaan. Is een programma voor dat heet CALST waarbij dus net verschillende woorden worden uitgesproken. Pfffff moeilijk joh! Maar het gaat wel steeds beter heb ik het idee.
En oh ja, mijn schoonmoeder had een poos problemen na een oog OK en zij was poosje lid van de blinden bibliotheek en kreeg luisterboeken thuis, had ze veel plezier van.
Ik ga maar op tijd naar huis vandaag. Even rustig aan. Althans; niet naar huis maar naar een visning om een ander huis te gaan kijken...