Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Envie
elvira.kloek schreef: di 10 nov 2020, 20:11 afgelopen week Nelson in laten slapen. De dierenarts in eerste instantie gebeld omdat hij over gaf, diarree had en niet overeind kwam. Eer de dierenarts er was, was hij al flink achteruit gegaan en had ik geen andere keuze, dan hem in laten slapen. Hij heeft eerst een spuit in zijn bil gehad (narcose) en na een tijdje een spuit in zijn hart. Hij is rustig in geslapen. Dierenarts luisterde een paar keer of zijn hartje nog klopte en de laatste keer zei hij dat hij overleden was. Het crematorium heeft hem gehaald en met een grote plastic mand mee genomen. Gisteren is hij gecremeerd en vandaag heb ik hem opgehaald. :'(
Dat is nog heel vers :'( sterkte hoor :-*
Door Siberienne
elvira.kloek schreef: di 10 nov 2020, 20:11 afgelopen week Nelson in laten slapen. De dierenarts in eerste instantie gebeld omdat hij over gaf, diarree had en niet overeind kwam. Eer de dierenarts er was, was hij al flink achteruit gegaan en had ik geen andere keuze, dan hem in laten slapen. Hij heeft eerst een spuit in zijn bil gehad (narcose) en na een tijdje een spuit in zijn hart. Hij is rustig in geslapen. Dierenarts luisterde een paar keer of zijn hartje nog klopte en de laatste keer zei hij dat hij overleden was. Het crematorium heeft hem gehaald en met een grote plastic mand mee genomen. Gisteren is hij gecremeerd en vandaag heb ik hem opgehaald. :'(
Sterkte Elvira
Door Envie
Dank jullie wel voor alle reacties, hoe moeilijk ze ook zijn...
Een grote plastic mand heb ik op zolder nog staan, goede tip!
Als het zover is hoop ik dat hij thuis kan inslapen. Welke DA dat zal doen is maar net wie er dienst heeft van de 5. Wij laten overleden dieren ook altijd een nacht liggen, en daarna begraven we ze in onze tuin, we hebben een ruim erf. Ik plant meestal een struikje wat het volgende jaar in die periode bloeit. (dat wordt zoeken in de wintermaanden...)
Door Tanna
Ach, dat ging ineens snel, wat onwezenlijk. Heel veel sterkte. :-* :-*
Door Tanna
Envie schreef: di 10 nov 2020, 20:47 Dank jullie wel voor alle reacties, hoe moeilijk ze ook zijn...
Een grote plastic mand heb ik op zolder nog staan, goede tip!
Als het zover is hoop ik dat hij thuis kan inslapen. Welke DA dat zal doen is maar net wie er dienst heeft van de 5. Wij laten overleden dieren ook altijd een nacht liggen, en daarna begraven we ze in onze tuin, we hebben een ruim erf. Ik plant meestal een struikje wat het volgende jaar in die periode bloeit. (dat wordt zoeken in de wintermaanden...)
Vraag het me gerust tegen die tijd, ik weet wel wat struiken. Maar ik hoop dat het voorlopig niet nodig is.
Door elvira.kloek
Tanna schreef: di 10 nov 2020, 21:19 Ach, dat ging ineens snel, wat onwezenlijk. Heel veel sterkte. :-* :-*
Hij zou 15 worden begin januari, maar de zondag er voor is hij nog mee geweest naar de Galderse meren en heb ik achter hem aan gemoeten, omdat hij achter een teefje aan ging (was ook een oude dame) en de dag ervoor heeft hij nog in het bos gewandeld, dus het is wel snel gegaan, maar ik had de afgelopen maanden wel het gevoel dat hij wel heel snel achteruit ging :'(
Door kiara
Mijn border Bandit is bijna 16 jaar en is nog redelijk met pijnstillers
Maar ik weet dat de tijd ooit komt.
Maar ik lees veel over cremeren en ik wil dit niet( met nog geen 1 huisdier gedaan.
Dus ik wil hem begraven in de tuin
Maar dan wil ik een klein blijvend boompje hebben ( iets van levens boom) maar wat ik daar van vind lijkt allemaal op conifeer en vind ik niet mooi.

Bij mijn andere honden is het in de ader gespoten van de voorpoot eerst narcose toen de dode prik ook via de infuus.

Wat een rot onderwerp maar helaas ontkom je er niet aan.

Paar maanden geleden mijn kleine meisje de chi Kiara verloren , begon te heigen en bloed uit der neusje nog hart massage gedaan ( had al hart pillen) maar mocht niet meer helpen, zomaar ineens weg pas 8 jaar oud :'(
Vreselijk :'(
Door Tanna
elvira.kloek schreef: di 10 nov 2020, 23:43 Hij zou 15 worden begin januari, maar de zondag er voor is hij nog mee geweest naar de Galderse meren en heb ik achter hem aan gemoeten, omdat hij achter een teefje aan ging (was ook een oude dame) en de dag ervoor heeft hij nog in het bos gewandeld, dus het is wel snel gegaan, maar ik had de afgelopen maanden wel het gevoel dat hij wel heel snel achteruit ging :'(
Ja, wat kan dat snel gaan dan. :-*
Door Tanna
kiara schreef: zo 15 nov 2020, 10:11 Mijn border Bandit is bijna 16 jaar en is nog redelijk met pijnstillers
Maar ik weet dat de tijd ooit komt.
Maar ik lees veel over cremeren en ik wil dit niet( met nog geen 1 huisdier gedaan.
Dus ik wil hem begraven in de tuin
Maar dan wil ik een klein blijvend boompje hebben ( iets van levens boom) maar wat ik daar van vind lijkt allemaal op conifeer en vind ik niet mooi.

Bij mijn andere honden is het in de ader gespoten van de voorpoot eerst narcose toen de dode prik ook via de infuus.

Wat een rot onderwerp maar helaas ontkom je er niet aan.

Paar maanden geleden mijn kleine meisje de chi Kiara verloren , begon te heigen en bloed uit der neusje nog hart massage gedaan ( had al hart pillen) maar mocht niet meer helpen, zomaar ineens weg pas 8 jaar oud :'(
Vreselijk :'(
Dat is heftig :'( ........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door