Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑ma 26 okt 2020, 08:57 Idd wel gek. Ijsblokjes, met dit weer...Dat komt doordat als je nu voor je werk in een hotel moet overnachten en na een lange dag terugkomt geen koud biertje meer kunt bestellen, dus die haal je overdag en dan kiep je 's avonds die vaas leeg en doet die blokjes erin met dat eerder gekocht biertje?![]()
Lizzy schreef: ↑ma 26 okt 2020, 11:19 https://www.rd.nl/meer-rd/gezondheid/gr ... 6iAfRMBRowEen geluk dat je het niet gisteren hebt geplaatst, want op zondag kun je het RD niet lezen.
Interessant artikel.
Kaio schreef: ↑ma 26 okt 2020, 09:20 Dat komt doordat als je nu voor je werk in een hotel moet overnachten en na een lange dag terugkomt geen koud biertje meer kunt bestellen, dus die haal je overdag en dan kiep je 's avonds die vaas leeg en doet die blokjes erin met dat eerder gekocht biertje?Aha hier spreekt een ervaringsdeskundige![]()
Of je hebt ze nodig voor je party![]()
dinky89 schreef: ↑ma 26 okt 2020, 21:19 Tja, ik weet niet wat ik moet denken van de mutaties bij nertsen.
Wat mij wel positief stemde was dat ik vandaag las dat Groningen geen corona hotspot meer is. Aantal besmettingen is hier afgelopen tijd flink afgenomen: https://www.gic.nl/nieuws/aantal-nieuwe ... gehalveerd
Wat bij mij wel weer de vraag oproept waar de stijgingen dan zijn waardoor het in nederland stijgt en waar dat dan door komt.
Siberienne schreef: ↑di 27 okt 2020, 08:21 En nog even kort iets over de griep vaccinatie; ik ben ook best sceptisch over de effectiviteit van dat vaccin en hoe het ingezet wordt. Maar laten we even niet vergeten dat dit wel een uitzonderlijk seizoen is.Die vlieger gaat naar mijn beleving niet op. De symptomen komen aardig overeen dus als je nu de griep krijgt dan weet je gewoon dat het vaccin echt geen goede bescherming biedt en kun je dus ook niet met zekerheid zeggen "ik ben tegen de griep gevaccineerd, het moet dus wel Corona zijn" en moet je je toch ook laten testen voor Corona en ga je hetzelfde wachttraject in.
Ten eerste: patiënten met dubbel infecties van twee virussen doen het slechter. Ten tweede : influenza vaccinatie voorkomt ziekteverzuim onder zorg medewerkers en dat is nu geen overbodige luxe. Ten derde; vorig jaar om deze tijd had je een griepje, nu zijn mensen of bang of moet je gezin in quarantaine tot de uitslag bekend is of ... vul zelf maar in. Dus ja, ik denk dat zoveel mogelijk vaccineren voor griep toch echt wel een goed idee is dit jaar...
Lizzy schreef: ↑di 27 okt 2020, 09:12 Die vlieger gaat naar mijn beleving niet op. De symptomen komen aardig overeen dus als je nu de griep krijgt dan weet je gewoon dat het vaccin echt geen goede bescherming biedt en kun je dus ook niet met zekerheid zeggen "ik ben tegen de griep gevaccineerd, het moet dus wel Corona zijn" en moet je je toch ook laten testen voor Corona en ga je hetzelfde wachttraject in.Sterker nog; de symptomen kunnen exact gelijk zijn.