Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Siberienne schreef:Ik moet witte ziekenhuis schoenen maar daar moet ik ook buiten een stukje mee kunnen lopen tussen de gebouwen - en ook in de winter als er sneeuw ligt wellicht. En dan nog bf willen.. ‘t is veel gevraagd naar heeft er iemand tips?
Deze hebben witte schoenen
https://www.senmotic-shoes.eu/shop/barfussschuhe/
Zijn wel van het brede en hoge wreef model.
Wel van leer dus zou je redelijk mee buiten kunnen lopen
Door pearlsofpassion
Siberienne schreef: do 17 sep 2020, 16:47 Ik moet witte ziekenhuis schoenen maar daar moet ik ook buiten een stukje mee kunnen lopen tussen de gebouwen - en ook in de winter als er sneeuw ligt wellicht. En dan nog bf willen.. ‘t is veel gevraagd naar heeft er iemand tips?
Wat zoek je dan? Witte leren sneakers? Of iets waar je instapt?
Sneakers heeft Vivo (courts) , Mukishoes, Groundies,...
Jij hebt smalle voeten hé? Heeft Zaqq's niets?
Die van Mukishoes vind ik de leukste. Tis dat ik al de eerder uitgekomen katoenen versie heb, of ik wilde de lederen zeker!
Door Siberienne
Oh fijne tips! Kan ik wat mee, dank
Het mag allebei, sneakers of instappers. Die laatste zijn makkelijker aan/uit te doen maar dat hoeft niet tig keer per dag. Ik ga eens snuffelen op de sites, dank!
Door zurca
Bij Wildlings is er de nieuwe herfst/wintercollectie.... er zitten weer erg leuke bij!
Ik denk er hard over om mezelf er een paar cadeau te doen ::) :biggrin2:
Door Lizzy
Vivo zegt volgend jaar weer met regenlaarzen (rubber) te komen :circle:

Mochten er meer mensen zitten te wachten hierop, stuur een mailtje naar [email protected] en vraag wanneer ze weer regenlaarzen gaan verkopen voor dames (en je maat erbij). Dat stimuleert ze misschien wel een beetje op te schieten :biggrin2:
Door zurca
Ga ik doen!
Hebben ze die wel in het assortiment gehad dan?

Ik heb ze binnen.... mijn 'wombats' :cool: (Wildlings)
Ze zitten/lopen heerlijk. Ik heb al een paar Wildlings, zomerschoenen, en die vallen vrij ruim. Daar heb ik een paar inlegzooltjes voor mee besteld en dat bleek een geweldig idee. Die schoenen zitten me nu veel fijner!
Misschien een idee voor andere met smalle voeten waarbij de Wildlings ruim vallen ;)
Bij de nieuwe schoenen heb ik ze niet echt nodig, die zijn gevoerd en zitten iets minder ruim. De inlegzooltjes kunnen er wel in, zit ook lekker maar kan ook zonder :)
Door Fenixjuh
Lizzy schreef:Vivo zegt volgend jaar weer met regenlaarzen (rubber) te komen :circle:

Mochten er meer mensen zitten te wachten hierop, stuur een mailtje naar [email protected] en vraag wanneer ze weer regenlaarzen gaan verkopen voor dames (en je maat erbij). Dat stimuleert ze misschien wel een beetje op te schieten :biggrin2:
Ooooh, ik wil, ik wil, ik wil!

Ik ben een beetje dik, nog dikker dan eerst... En ik heb net een nieuwe auto, dan eerst een nieuwe (zwangerschaps)jas en volgende maand wilde ik nieuwe schoenen kopen...

Tot die tijd heb ik dit gekocht, maar er zit een levertijd van 2 weken op >:(
https://moonlife.nl/products/safeshoe?pp=1

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Heb je dan geen schrik dat Vivo ze duurder maakt als ze weten dat er veel vraag is? Klinkt wel als iets dat Vivo zou doen vind ik. :-\ zo commercieel zijn ze wel...

Ik wil er ook wel graag hoor. Maar ik ga er toch maar niet voor sturen.
Wel goed in de gaten houden.
Door Lizzy
pearlsofpassion schreef: wo 14 okt 2020, 19:06 Heb je dan geen schrik dat Vivo ze duurder maakt als ze weten dat er veel vraag is? Klinkt wel als iets dat Vivo zou doen vind ik. :-\ zo commercieel zijn ze wel...

Ik wil er ook wel graag hoor. Maar ik ga er toch maar niet voor sturen.
Wel goed in de gaten houden.
Die paar vraagjes van ons? Als ze daarvan moeten leven ziet het er wel beroerd uit :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Ja nee, zo bedoel ik het niet.
Je wil hen met je vraagjes toch net duidelijk maken dat er vraag is, zodat ze vaart maken? Datzelfde besef van dat er vraag naar is, zou kunnen zorgen dat ze de prijs net een tikje hoger leggen. Misschien ben je bereid dat te betalen, als ze snel uitkomt, kan ook he. Maar ik vind de prijs meestal al ruim genoeg bij Vivo. ;)
Door Lizzy
Omdat mijn Japanse barefoot regenlaarzen op z'n eintje lopen (zooltje is bijna door) en ze geen nieuwe meer leveren, was ik de wanhoop nabij. Wat nu? Is Leo zo ontzettend lief geweest om 2de hands Dubarry's voor me te kopen. Dat waren immers de enige gewone schoenen/laarzen waar ik nog op kon lopen. Dacht ik :-\ . Vanmorgen aangedaan naar het bos........... Pijn in m'n rug..............! Ik was echt serieus vergeten dat ik deze pijn tot voor het barefoot gaan lopen iedere dag had! Ben nooit pijnvrij, daar niet van maar dit is echt niet te nassen :-X . Goed, deze Dubarry's kunnen mooi gaan staan naast m'n Hanwag's :-X . En geen regenschoeisel voor deze herfst en komende winter :-\

Wel mooi, dat ik toch echt zo aanzienlijk minder pijn in mijn rug (en heupen) heb door barefootshoes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door