Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Ik moet witte ziekenhuis schoenen maar daar moet ik ook buiten een stukje mee kunnen lopen tussen de gebouwen - en ook in de winter als er sneeuw ligt wellicht. En dan nog bf willen.. ‘t is veel gevraagd naar heeft er iemand tips?Deze hebben witte schoenen
Siberienne schreef: ↑do 17 sep 2020, 16:47 Ik moet witte ziekenhuis schoenen maar daar moet ik ook buiten een stukje mee kunnen lopen tussen de gebouwen - en ook in de winter als er sneeuw ligt wellicht. En dan nog bf willen.. ‘t is veel gevraagd naar heeft er iemand tips?Wat zoek je dan? Witte leren sneakers? Of iets waar je instapt?
Kaio schreef: ↑vr 18 sep 2020, 08:10 Deze hebben witte schoenenDaar heb ik schoenen van. Ik vind de kwaliteit erg goed en ze zitten heerlijk
https://www.senmotic-shoes.eu/shop/barfussschuhe/
Zijn wel van het brede en hoge wreef model.
Wel van leer dus zou je redelijk mee buiten kunnen lopen
Lizzy schreef:Vivo zegt volgend jaar weer met regenlaarzen (rubber) te komenOoooh, ik wil, ik wil, ik wil!
Mochten er meer mensen zitten te wachten hierop, stuur een mailtje naar [email protected] en vraag wanneer ze weer regenlaarzen gaan verkopen voor dames (en je maat erbij). Dat stimuleert ze misschien wel een beetje op te schieten
pearlsofpassion schreef: ↑wo 14 okt 2020, 19:06 Heb je dan geen schrik dat Vivo ze duurder maakt als ze weten dat er veel vraag is? Klinkt wel als iets dat Vivo zou doen vind ik.Die paar vraagjes van ons? Als ze daarvan moeten leven ziet het er wel beroerd uitzo commercieel zijn ze wel...
Ik wil er ook wel graag hoor. Maar ik ga er toch maar niet voor sturen.
Wel goed in de gaten houden.