Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Ronald schreef: do 08 okt 2020, 18:10 Het moest er toch eens van komen. Stoppen met roken. Afgelopen maandag de knoop doorgehakt en sinds die dag ook niet meer gerookt.
Vandaag bij de huisarts geweest voor het jaarlijkse APK gesprek. Bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant, maar ze was erg blij dat ik (eindelijk!) een poging tot stoppen aan het doen ben. Dat gaat (als het goed is) ook in de bloeddruk schelen.
Wat super goed Ronald :thumbup: en dat sinds maandag al, en nu is het al donderdag wow. Dan heb je de ergste dagen al achter de rug (spreek uit eigen ervaring). Mijn beste stok achter de deur was het wereldkundig te maken. Want zou ik dan toch weer een sigaret opsteken ging ik natuurlijk af als een gieter ;D en wie wil dat nou. Ik probeerde constant bezig te blijven met iets waarbij ik mijn handen moest gebruiken. Dat werkte goed. Mijn huis is nooit meer zo schoon geweest als toen ;D ;D

Nu alleen nog het snaaien een beetje in de hand zien te houden...
Alles op zijn tijd he: Eerst het een, en als dat goed gaat pas aan het volgende project beginnen. Bij mij was het meer: Ik blijf wel mijn koffie drinken hoor :biggrin2: In die tijd kon ik nog rustig snaaien zonder aan te komen dus dat was niet zo'n item. Dat is nu jammer genoeg wel anders, nu moet ik dat in de hand zien te houden. Maar roken heb ik nooit meer gedaan. :cool:

Veel succes Ronald!
Door Kaio
Succes Ronald. :thumbsupup:
Hier al heel lang gestopt met roken. En ja dat was in het begin af en toe lastig, maar ben er nog steeds zo blij om ! Je krijgt er echt meer gezondheid en vrijheid voor terug!
Door MillyMol
Ronald, wat een super, SUPER goede actie! Hou vol en bedenk: de eventuele behoefte aan een sigaret duurt maar ca. 30-45 seconden, daarna zakt het weer weg.

Je kunt het! GO RONALD! :groupwave2:
Door Ronald
pike schreef: do 08 okt 2020, 20:04 Wat super goed Ronald :thumbup: en dat sinds maandag al, en nu is het al donderdag wow. Dan heb je de ergste dagen al achter de rug (spreek uit eigen ervaring). Mijn beste stok achter de deur was het wereldkundig te maken. Want zou ik dan toch weer een sigaret opsteken ging ik natuurlijk af als een gieter ;D en wie wil dat nou. Ik probeerde constant bezig te blijven met iets waarbij ik mijn handen moest gebruiken. Dat werkte goed. Mijn huis is nooit meer zo schoon geweest als toen ;D ;D
Waarom denk je dat ik het hier neerzet ;)

Niets zo motiverend als een stel vrouwen dat je aanmoedigt om het vol te houden ;D
Door - pien -
Hoe gaat het zonder peuken, Ronald?

Gister m'n verjaardag gevierd in de hut (soort veranda) buiten met m'n kinders en aanhang.
Kacheltje brandde, er was taart, koffie, thee, gekke kadootjes en veel gezelligheid :smitten:
Door Tanna
Ronald schreef: vr 09 okt 2020, 10:57 Waarom denk je dat ik het hier neerzet ;)

Niets zo motiverend als een stel vrouwen dat je aanmoedigt om het vol te houden ;D
;D ;D ;D

Hier nog een aanmoediger ;) . Goed van je, het gaat vast lukken!!
Door Ronald
Het valt een beetje tegen. Ik slaap heel slecht (2 tot 3 uur per nacht) en dat vraagt overdag zijn tol. Maar het is voor een goed doel en dit is het geluksmomentje-topic, dus: ik rook nog steeds niet!

Leuk dat je Noors zo snel oppikt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door