Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑do 08 okt 2020, 18:10 Het moest er toch eens van komen. Stoppen met roken. Afgelopen maandag de knoop doorgehakt en sinds die dag ook niet meer gerookt.Wat super goed Ronald
Vandaag bij de huisarts geweest voor het jaarlijkse APK gesprek. Bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant, maar ze was erg blij dat ik (eindelijk!) een poging tot stoppen aan het doen ben. Dat gaat (als het goed is) ook in de bloeddruk schelen.
Alles op zijn tijd he: Eerst het een, en als dat goed gaat pas aan het volgende project beginnen. Bij mij was het meer: Ik blijf wel mijn koffie drinken hoor
Nu alleen nog het snaaien een beetje in de hand zien te houden...
pike schreef: ↑do 08 okt 2020, 20:04 Wat super goed RonaldWaarom denk je dat ik het hier neerzeten dat sinds maandag al, en nu is het al donderdag wow. Dan heb je de ergste dagen al achter de rug (spreek uit eigen ervaring). Mijn beste stok achter de deur was het wereldkundig te maken. Want zou ik dan toch weer een sigaret opsteken ging ik natuurlijk af als een gieter
en wie wil dat nou. Ik probeerde constant bezig te blijven met iets waarbij ik mijn handen moest gebruiken. Dat werkte goed. Mijn huis is nooit meer zo schoon geweest als toen
![]()
![]()