Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
pike schreef: ma 17 aug 2020, 19:43 Zo gaat dat hier nou steeds:CA26CD4E-4946-41B8-90A5-6D194A3C9BBE.png
Alwéér geen druppel!
Buienradar...tis eerder Buienrader ;D
Door Kaela
- pien - schreef: di 18 aug 2020, 16:19 Buienradar...tis eerder Buienrader ;D
Haha ja dat klopt wel!

Ik vind vandaag echt ideaal. Korte broek, niet te warm, niet te koud. Tijdens de lunchwandeling zon, tijdens het werken een bui. Doe mij zo de hele zomer maar!
Door wenchew
Kaela schreef: di 18 aug 2020, 17:22 Haha ja dat klopt wel!

Ik vind vandaag echt ideaal. Korte broek, niet te warm, niet te koud. Tijdens de lunchwandeling zon, tijdens het werken een bui. Doe mij zo de hele zomer maar!
Dit ja.. Maar dan eigenlijk 's nachts de regen.. Want ik werk niet overdag ;P
Door Kaela
wenchew schreef: di 18 aug 2020, 20:37 Dit ja.. Maar dan eigenlijk 's nachts de regen.. Want ik werk niet overdag ;P
Mag van mij ook, doe ik niet moeilijk over ;D
Door pike
Too schreef: ma 17 aug 2020, 21:07 Zijn jullie officieel t droogste stukje Nederland?
Volgens mij zijn er plekken die nog droger zijn. Ik weet niet precies waar.
Door Kaio
- pien - schreef: di 18 aug 2020, 16:19 Buienradar...tis eerder Buienrader ;D
:2funny:

Hier moest ik gister avond eigenlijk weer sproeien, maar dat werd laat in de middag prima voor gezo4gd met al die onweer en regen :D
Moet wel zeggen het onweert hier bijna iedere dag, ben blij dat de 2 zwartjes daar niet zo veel van aantrekken, anders was het allang niet zo fijn meer geweest met dat ge-onweer
Door pike
Bijna elke dag onweer?? Wow. Gisteravond laat had ik een paar spetjes motregen. Je zou er bijna blij van worden ::)
Door Siberienne
Morgen voorspellen ze hier storm. Hoosbuien. We gaan het zien. Mooi weer om de keuken nog eens opnieuw in te delen ofzo...
Door smulpaap
Lekker koel vandaag , harde wind en veel buien tijdens het wandelen . Heerlijk ! :D
Door Siberienne
Het is hier wat vochtig.... oftewel het heeft de hele nacht gehoosd. Ons wandelpad is een beekje geworden maar het is nog niet zo erg als in Noord Noorwegen: daar was het in combinatie met de harde wind zo dat de watervallen de verkeerde kant op stroomden...

Door Tanna
Wel een prachtig gezicht! Ik heb vanmorgen gewoon in mijn blote armpjes gewandeld. Frisjes met 5 graden maar toch fijn.
Door sam28
Jeetje. ;D

Afgelopen nacht heeft het op de camping hier ook gestormd. Vrij druk geweest met haringen terug de grond in doen en scheerlijnen opnieuw vastzetten. :biggrin2:

Nu is het lekker, er staat een briesje maar het is niet vreselijk koud oid. :)
Door pearlsofpassion
Bah, wat een snertweer is het toch!
Ik ben die regen zo beu hé!
Ale, de natte grond vooral. Overal plassen, modder en smurrie. M'n kippen zijn verzopen, m'n konijnen net zo. Als het niet snel stopt, moet ik al m'n dieren binnen gaan halen want ze zitten enkelsdiep in de modder. Dat zie ik niet zitten ze! Zou niet weten waar ik ze allemaal moet steken.

En elk jaar neem ik me voor m'n erwten in het najaar te zaaien maar dat lukt gewoon niet. In doornatte kleimodder kan je niet zaaien en rotten je zaden voor ze kunnen kiemen. Ik heb zelfs m'n aardbeien niet kunnen verplaatsen dit jaar omdat de winter er plots stond.

Maar vooral dat het elke winter minstens een maand aan het stuk grijs is en regent steekt mij zo tegen he!
Bah he.
Als januari dit jaar niet beter wordt en weer 1 grijze natte bedoening zonder sneeuw, emigreer ik. Ik meen het. Ik ben het zo zat!
Door src_esther
pearlsofpassion schreef: zo 27 dec 2020, 15:20 Bah, wat een snertweer is het toch!
Ik ben die regen zo beu hé!
Ale, de natte grond vooral. Overal plassen, modder en smurrie. M'n kippen zijn verzopen, m'n konijnen net zo. Als het niet snel stopt, moet ik al m'n dieren binnen gaan halen want ze zitten enkelsdiep in de modder. Dat zie ik niet zitten ze! Zou niet weten waar ik ze allemaal moet steken.

En elk jaar neem ik me voor m'n erwten in het najaar te zaaien maar dat lukt gewoon niet. In doornatte kleimodder kan je niet zaaien en rotten je zaden voor ze kunnen kiemen. Ik heb zelfs m'n aardbeien niet kunnen verplaatsen dit jaar omdat de winter er plots stond.

Maar vooral dat het elke winter minstens een maand aan het stuk grijs is en regent steekt mij zo tegen he!
Bah he.
Als januari dit jaar niet beter wordt en weer 1 grijze natte bedoening zonder sneeuw, emigreer ik. Ik meen het. Ik ben het zo zat!
;D Sorry. :sofa:
Ik heb grijp het hoor. Hier wonen we in de blubber, het is geeneens modder meer en ben het dus ook spuugzat, overal waar ik een stap zet dreig ik onderuit te glibberen.
Maarre, wat ga je dan opzoeken? Extreme droogte? Modderstromen? Bosbranden? Volgens mij bestaat er niet echt een plek waar je de grillen van de natuur kunt ontlopen. Behalve als je als een nomade gaat leven misschien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door