pike schreef: ↑ma 17 aug 2020, 19:43 Zo gaat dat hier nou steeds:CA26CD4E-4946-41B8-90A5-6D194A3C9BBE.pngBuienradar...tis eerder Buienrader
Alwéér geen druppel!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef: ↑di 18 aug 2020, 16:19 Buienradar...tis eerder Buienrader![]()
pearlsofpassion schreef: ↑zo 27 dec 2020, 15:20 Bah, wat een snertweer is het toch!
Ik ben die regen zo beu hé!
Ale, de natte grond vooral. Overal plassen, modder en smurrie. M'n kippen zijn verzopen, m'n konijnen net zo. Als het niet snel stopt, moet ik al m'n dieren binnen gaan halen want ze zitten enkelsdiep in de modder. Dat zie ik niet zitten ze! Zou niet weten waar ik ze allemaal moet steken.
En elk jaar neem ik me voor m'n erwten in het najaar te zaaien maar dat lukt gewoon niet. In doornatte kleimodder kan je niet zaaien en rotten je zaden voor ze kunnen kiemen. Ik heb zelfs m'n aardbeien niet kunnen verplaatsen dit jaar omdat de winter er plots stond.
Maar vooral dat het elke winter minstens een maand aan het stuk grijs is en regent steekt mij zo tegen he!
Bah he.
Als januari dit jaar niet beter wordt en weer 1 grijze natte bedoening zonder sneeuw, emigreer ik. Ik meen het. Ik ben het zo zat!