Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
hannabelgje schreef: zo 16 aug 2020, 17:14 AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
;D

Hier inmiddels buiten toch weer opgelopen naar 28 maar gelukkig was het vannacht wat afgekoeld waardoor ik eindelijk weer een nacht heb geslapen en ik vandaag het idee heb weer beetje te leven :)
Rond 5 uur stonden we met de buurt buiten en regende het volgens buienradar maar voelden wij niets ::)
Door millyckk
Zo, hier kwam een indrukwekkende rolwolk overzetten inclusief een beste bak regen! Zo te zien op buienradar, krijgt heel Nederland water vanavond!
Door pike
millyckk schreef: zo 16 aug 2020, 21:05 Zo, hier kwam een indrukwekkende rolwolk overzetten inclusief een beste bak regen! Zo te zien op buienradar, krijgt heel Nederland water vanavond!
Nou dat hoop ik dan van ganser harte. Hier is nog steeds niks gevallen de afgelopen dagen. Ook al zei de radar toenstraks dat het bij ons met bakken naar beneden kwam. Helaas, niks noppes nada. En de wolk die nu had moeten komen is ook alweer verdwenen zie ik. Het rommelt in de verte, het weerlicht aan de horizon, maar dat is het dan. Alles is zo gortdroog hier :-X
Door millyckk
Ik duim voor je dat er wat gaat vallen! Hier was het ook een vreemd gedoe: volgens buienradar zou er sprake zijn van zware regenval, de rolwolk kwam er, inclusief veel wind en onweer overheen maar geen drup :o
De regen kwam pas nadat die wolk weg was dus hoop dat bij jullie het venijn ook nog in de staart zit!
Door rhen
Hier viel de regen ook weer heel erg mee. Het lijkt steeds net langs ons op te gaan. Best jammer, want het zorgt toch altijd voor de nodige verkoeling :)
Door Kaio
Hier hebben we best wel wat gewone regen gehad. Klopt op buienradar zag het er af en toe wel naar meer uit, denk dat die voorspellingen ook op luchtvochtigheid gaan. En dat de meeste regen al verdampt was voor het de grond raakte :biggrin2:
Maar als ik beelden zie uit de nabije regio, ben ik blij dat het hier bij normale regen is gebleven.... dat wil ik eigenlijk liever niet nog een keer meemaken :-X
Vanavond weer allemaal onweer volgens de planning....
Door eelke
Even 10 min naar de bouwmarkt voor een nieuw toilet-onderdeel; parasol stuk gewaaid >:( echt uit het niets wind en onweer.
Door pike
Zo gaat dat hier nou steeds:
CA26CD4E-4946-41B8-90A5-6D194A3C9BBE.png
CA26CD4E-4946-41B8-90A5-6D194A3C9BBE.png (645.97 KiB) 5376 keer bekeken
Alwéér geen druppel!
Door millyckk
pike schreef:Zo gaat dat hier nou steeds:
CA26CD4E-4946-41B8-90A5-6D194A3C9BBE.png
Alwéér geen druppel!
Jij zit gewoon nog geen 20 km van Deventer! (Dacht ergens in het noorden)
Die rode pit kregen wij vanavond op ons dak, complete tuin onder water, put kon het niet aan, woon hier nu 12 jaar en nog nooit meegemaakt. Bizar die plaatselijke verschillen :o
Door Too
pike schreef: ma 17 aug 2020, 19:43 Zo gaat dat hier nou steeds:CA26CD4E-4946-41B8-90A5-6D194A3C9BBE.png
Alwéér geen druppel!
Zijn jullie officieel t droogste stukje Nederland?
Door sam28
In huis is het nog steeds niet afgekoeld maar buiten gelukkig wel. Hopelijk zet het door.
Ik was zondagavond onderweg vanuit Groningen. Heb een beste bak onweer en regen gehad onderweg naar huis. :o
Door dinky89
Hier was het bij het opstaan 13 graden buiten :D Ook in huis is het nu ook paar graden afgekoeld en lekker de ramen open zodat het door kan waaien :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door