eelke schreef: ↑wo 23 sep 2020, 21:49 Ohhh Famke zegt al sorry. Is goed johIk moet zeggen, ik vind het moedig om tegenover 1 miljoen mensen te zeggen ‘ik had het fout’ . Ik ken heel wat mensen die dat niet eens tegen een collega durven zeggen![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑wo 23 sep 2020, 22:18 Ik moet zeggen, ik vind het moedig om tegenover 1 miljoen mensen te zeggen ‘ik had het fout’ . Ik ken heel wat mensen die dat niet eens tegen een collega durven zeggen
pearlsofpassion schreef: ↑wo 23 sep 2020, 20:16 België schroeft vandaag de maatregelen terug. Terwijl de cijfers alleen maar stijgen.Welke maatregelen gaat België terugschroeven PoP?
Om het op z'n Nederlands te zeggen, schiet mij maar lek.![]()
Lizzy schreef: Welke maatregelen gaat België terugschroeven PoP?Dat je 5 mensen binnen 1.5 meter mag zien, geloof ik. Knuffelen enzo dus.
sam28 schreef: ↑wo 23 sep 2020, 19:55 Ik weet niet of ik me er comfortabel bij voel het anoniem de wereld in te sturen, vond het al een drempel om het op dit openbare forum te plaatsen. Het lucht in ieder geval wel op om het even te uiten, dat is fijn.Niet doen hoor. Je krijgt een shitload of diarrhea over je heen. Laat het aan de 'profs' over.
Bedankt voor alle knuffels en steun.![]()
Kim_S schreef: ↑za 26 sep 2020, 10:25 En dat dat verkouden kind gewoon naar school mag, en op school gewoon andere kinderen aan kan steken, en dat die andere kinderen dan gewoon hun ouders aansteken, dat is dan zeker ook fout gedragJa inderdaad.![]()
Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen met een “gewone verkoudheid” (hoe maak je nou dat onderscheid dan, zeker bij kinderen die weinig klachten krijgen??) niet naar school zouden mogen. Maar je krijgt hierdoor wel heel veel volwassenen die zich moeten laten testen, omdat ze ook wat gaan snotteren.