Laika schreef: ↑vr 18 sep 2020, 16:18
Hoe gaat het met jullie dan? Is het op het werk nog te doen?
Wij zitten weer in code oranje. We deden al niet veel maar gingen af en toe naar een bouwmarkt (woonkamerverbouwing) maar verder alleen met familie en vrienden afspreken buiten (mijn moeder is Godzijdank meerdere keren hier in de tuin geweest en hebben we van elkaars gezelschap genoten een hele dag + avond). Boodschappen worden 1 keer per week bezorgd, ook voor m'n moeder (hier en die breng ik dan naar mijn moeder maar ik ga daar niet naar binnen - komende winter ga ik wel naar binnen want dat heeft mijn moeder geestelijk wel nodig. Ik zet dan het raam open en ga daar ook zitten, desnoods met een jas + das zolang mijn moeder nog dingen doet die niet echt corona proof zijn). Bouwmarkt is nu weer even een no no. Vorige week vrijdag ben ik met mijn moeder naar het Maasstad ziekenhuis gemoeten. NIET FIJN. Niemand hield afstand, wachtkamers zaten vol, gesprekken met artsen en stagiaires met ons in veel te kleine kamertjes, allemaal zonder mondkapje (behalve ik dan). Dus ik leef hier sinds 7 dagen in een soort code oranje met Leo samen. We zoenen maar even niet, deuren en ramen open (ook 's nachts in de slaapkamer) en we wachten tot de 10 dagen voorbij zijn.
Op het werk gaat het wel. In die zin: werken na sluitingstijd, ruimtes goed door luchten en er maar het beste van hopen
Ik vind het eerlijk gezegd echt K met peren. Op zich vermaak ik me wel (ik heb Leo en mijn honden) maar ik vind het vooral heel rot en lastig voor/met m'n moeder. Ze heeft meer nodig dan ik haar kan geven op het moment