Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑do 20 aug 2020, 17:00 Ik zit, as we speak, met zo'n virus waanzinnige in de trein.Oh, daar zou ik ook helemaal woest van worden. En het is zo allemachtig kinderachtig, doe gewoon dat mondkapje op, is dat nou zo erg?ze bestaan dus.
En het maakt me pislink! Niet eens omdat ik denk dat ik ziek van hem word maar omdat hij duidelijk schijt heeft aan maatregelen. Geen afstand op het perron, en nu binnen, geen mondkapje.
Ik hou me maar in want anders ga ik gillen.![]()
sam28 schreef: ↑do 20 aug 2020, 17:00 Ik zit, as we speak, met zo'n virus waanzinnige in de trein.Ik zou hier dus ook niets mee kunnen... waarom, waarom zo afzetten, wat is er nou zo vreselijk aan een beetje afstand bewaren (heb ik geen enkele moeite mee hoor bij vreemdenze bestaan dus.
En het maakt me pislink! Niet eens omdat ik denk dat ik ziek van hem word maar omdat hij duidelijk schijt heeft aan maatregelen. Geen afstand op het perron, en nu binnen, geen mondkapje.
Ik hou me maar in want anders ga ik gillen.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑za 22 aug 2020, 08:22 Je moet toch ergens eten halen?Maar dat kan zonder mondkapje, ligt er een beetje aan waar je woont.
constance.blokzijl schreef: ↑vr 21 aug 2020, 11:04 ik heb de app, coronamelder, geinstalleerd op m'n telefoon…. Ik woon natuurlijk in Zwolle, en daar is hij sinds deze week beschikbaar, in overijssel en drenthe.Ik had hem ook geinstalleerd en kreeg de melding Iphone 6 te antiek is om de app te gebruiken.
Ik heb tenslotte ook facebook en instagram en daar moet ik meer toestemming geven voor toegang dan met de app, daar hoefde ik alleen toestemming geven tot toegang van mijn bluetooth.
Ik ben benieuwd....
hamada schreef:[Klopt dat was een groot punt van kritiek las ik al in de krant, je moet iOS 13 of hoger hebben geloof ik en voor Android was het ook zoiets. En veel mensen hebben niet het nieuwste van de nieuwste, ik ook niet trouwens hoor, alhoewel ik dan een iPhone 8 heb
Ik had hem ook geinstalleerd en kreeg de melding Iphone 6 te antiek is om de app te gebruiken.
Terwijl ik me toch wel vrij bij de tijd voel met deze Iphone![]()
Echt gemiste kans: zeker voor de ouderen en kwetsbaren die wel wat anders aan hun hoofd hebben om elk jaar een nieuwe smartphone te kopen.
Daar sta je dan met je goeie gedrag
-Annemarie- schreef:Wij staan op een hele rustige camping in Oostenrijk. In openbare gelegenheden mondkapjesplicht, dat wordt over het algemeen goed nageleefd. In de supermarkt zeker, overige winkels wat minder, maar de meeste mensen dragen er wel een.Wij gaan volgende week! Ik heb een huis geboekt, in de voralberg. Ben benieuwd... heb wel een stapel weggooi mondkapjes ingeslagen
We wandelen veel, liften is ook een mondkapje op. Vandaag twee stoeltjesliften, dan zijn wij de enigen, daar hebben de localen geen boodschap aan. Maar ja, wij zijn te gast dus we doen het netjes.