Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
M@rina schreef: ↑ma 17 aug 2020, 17:41 Héhé, nu pas (of eindelijk) de datum ontvangen waarop we bij de notaris gaan tekenen voor het huis in Frankrijk.Nog maar 1 maandje! Kelere, spannend! Gaaf!
Hier in Nederland wisten we de datum 2 dagen nadat we overeenstemming hadden over de prijs. In Frankrijk gaat dat natuurlijk allemaal anders.... kwestie van accepteren en wennen, we kiezen toch bewust voor een ander leven.
18 september om 11:00 uur worden we verwacht bij de notaris, daarna zijn we gewoon echt eigenaar van een woning... en een stukkie grond.
Siberienne schreef: ↑vr 28 aug 2020, 21:45 Gaaf Marina! Die cold feet horen erbij, heb ik me laten vertellen (en ja, dat hebben wij af en toe ook hoor!)Die strakke planning komt omdat ik in eerste instantie nog een week of 4 á 6 terug zou komen na 2 weken Frankrijk, maar doordat er snel een opvolger gevonden is is terug keer niet meer nodig.
Ik vond dit wel een fijn artikel om te lezen ; https://www.norsk.nl/nl/emigreren/bewus ... emigreren/
Wel strakke planning ; 11 september de verhuizer en de 10e nog werken ! Heel veel succes gewenst met alles!
(Ps ik had een bak klaargezet voor als die kleine dingen die in de auto mee moeten omdat ik ze misschien nodig heb voor de verhuizer er is en dat hielp wel iets van orde in huis te houden. Iets![]()
)