Grootse plannen! Up date 24 mei 2021

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Grootse plannen! Stroomversnelling!!!!

sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Ooh wat lekker Marina! Heel veel plezier!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

En dan gaat het ineens snel. Wel fijn denk ik. Gewoon anderhalf maandje nog!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Jee, wat spannend allemaal, en wat heerlijk dat je nu niet terug hoeft en je je lekker op jullie nieuwe stek kunt consenteren! Ik ga je facebook pagina ook volgen.
Nogmaals heel veel succes en plezier!
Er komt heel wat op jullie af, als ik dat zo lees van Siberienne wat er allemaal geregeld moet worden aan verzekeringen, belastingen enzo. Pfff, dat is niet niks!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Dat gaat dan snel ineens zeg, spannend maar ook heel fijn!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Wat super M@rina! Ik kijk uit naar jouw Franse verhalen :-)
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Whoep whoep! Dat gaat fantastisch snel! Wordt wel even aanpoten komende maanden, maar dat kun jij! En dan... :D
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Oh, wat gaaf dat je alles over kan dragen en dan ook echt afsluiten :D
Heel veel succes met alles!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Héhé, nu pas (of eindelijk) de datum ontvangen waarop we bij de notaris gaan tekenen voor het huis in Frankrijk.
Hier in Nederland wisten we de datum 2 dagen nadat we overeenstemming hadden over de prijs. In Frankrijk gaat dat natuurlijk allemaal anders.... kwestie van accepteren en wennen, we kiezen toch bewust voor een ander leven.

18 september om 11:00 uur worden we verwacht bij de notaris, daarna zijn we gewoon echt eigenaar van een woning... en een stukkie grond.
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Oooh, wat fijn! En geloof me, dat is echt al heel snel hoor ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Fijn ! Zulke mijlpaaldata zijn prettig om te hebben!
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Nog een maandje maar, dat is het zo. En dan is het echt van jullie :D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

M@rina schreef: ma 17 aug 2020, 17:41 Héhé, nu pas (of eindelijk) de datum ontvangen waarop we bij de notaris gaan tekenen voor het huis in Frankrijk.
Hier in Nederland wisten we de datum 2 dagen nadat we overeenstemming hadden over de prijs. In Frankrijk gaat dat natuurlijk allemaal anders.... kwestie van accepteren en wennen, we kiezen toch bewust voor een ander leven.

18 september om 11:00 uur worden we verwacht bij de notaris, daarna zijn we gewoon echt eigenaar van een woning... en een stukkie grond.
Nog maar 1 maandje! Kelere, spannend! Gaaf!
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Vandaag mijn overdracht van 34 pagina's gemaild naar mijn opvolger. A.s woensdag komt hij langs om alles door te nemen. Komende week eventueel nog wat dingetjes er bij zetten die ik misschien vergeten ben, opruimen en nog een paar afspraken. Dan een week van afscheid nemen. Dinsdag 8 september een receptie op 1,5 meter en met flink gereduceerd aantal genodigden, dan twee dagen om 16 teams langs te gaan door de regio Zuid en Midden Kennemerland en dan is 10 september, mijn laatste werkdag.

11 september komt de verhuiswagen, dan twee nachtjes bij mijn zus slapen en 13 september vertrekken we naar Frankrijk.

Het huis is een grote bende, 55 dozen staan ingepakt her en der in het huis en afgelopen maandag zijn er nog 40 gebracht, ettelijke zakken troep weggebracht. Nog twee kamers en wat losse bende die je tot op de laatste dag nodig hebt.....

Het gaat zo hard nu!!!

Ik heb af en toe de kriebels; Hebben we er wel goed aan gedaan??? Maar er is ook geen weg meer terug, beetje last van cold feet, maar meestal hebben we er ongelofelijk veel zin in.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Gaaf Marina! Die cold feet horen erbij, heb ik me laten vertellen (en ja, dat hebben wij af en toe ook hoor!)

Ik vond dit wel een fijn artikel om te lezen ; https://www.norsk.nl/nl/emigreren/bewus ... emigreren/

Wel strakke planning ; 11 september de verhuizer en de 10e nog werken ! Heel veel succes gewenst met alles!

(Ps ik had een bak klaargezet voor als die kleine dingen die in de auto mee moeten omdat ik ze misschien nodig heb voor de verhuizer er is en dat hielp wel iets van orde in huis te houden. Iets :biggrin2: :biggrin2: )
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Siberienne schreef: vr 28 aug 2020, 21:45 Gaaf Marina! Die cold feet horen erbij, heb ik me laten vertellen (en ja, dat hebben wij af en toe ook hoor!)

Ik vond dit wel een fijn artikel om te lezen ; https://www.norsk.nl/nl/emigreren/bewus ... emigreren/

Wel strakke planning ; 11 september de verhuizer en de 10e nog werken ! Heel veel succes gewenst met alles!

(Ps ik had een bak klaargezet voor als die kleine dingen die in de auto mee moeten omdat ik ze misschien nodig heb voor de verhuizer er is en dat hielp wel iets van orde in huis te houden. Iets :biggrin2: :biggrin2: )
Die strakke planning komt omdat ik in eerste instantie nog een week of 4 á 6 terug zou komen na 2 weken Frankrijk, maar doordat er snel een opvolger gevonden is is terug keer niet meer nodig.

We hebben 1 hoek in de kamer voor dingen die met ons mee moeten en niet met de verhuizer, het duurt 10 dagen voor onze spullen komen, in de tussentijd zitten we in een vakantiehuisje.

Plaats reactie