Anne in Zweden schreef: ↑vr 14 aug 2020, 17:18
Hetzelfde geldt voor de media. Daar hoor en lees je niets meer over Zweden - ik beschouw dat ook maar als een teken dat Zweden het in deze fase helemaal niet zo slecht doet.
oja sorry dat bedoelde ik met hier, het nieuws enzo dat we hier krijgen. Want toen er even meer gevallen waren werd dat groots uitgemeten en nu hoorde we niks er over....
We gaan het zien.
Anne in Zweden schreef:
Misschien omdat de Zweden nergens welkom zijn en niemand uit andere landen in Zweden op vakantie wil (met uitzondering van Kim
)? Ik weet het niet. Maar het is wel een uitgangspunt geweest van het beleid hier, en als belangrijk argument tegen lockdowns gebruikt: een golfbeweging van dalende en stijgende ziektegevallen voorkomen. Want zodra je mensen na een lockdown weer de vrijheid geeft, zal het aantal gevallen weer stijgen, en iedere volgende lockdown stuit op steeds meer weerstand bij de bevolking omdat mensen het beu zijn. En die voorspelling lijkt inderdaad uit te komen.
Ja denk dat dat psychisch inderdaad problematischer is...Je merkt het ook steeds meer onrust en weerstand en meer werkloosheid , ook niet bepaald bevorderlijk.
En voor mij ook die mondmaskers....

Welcome to China 2.0 denk ik dan wel eens

(en dan niet alleen vanwege de maskers)
En dan lees je weer over een studie waarin aerosolen een belangrijke rol lijken te spelen, dus die 1,5 meter heb je niks aan dan ....en die maskers ook niet....