Kaela schreef:Ach ja, we kunnen mopperen wat we willen, het is wat het is.Dat klopt, het is wat het is, maar klagen lucht echt enorm op. Dus mopper ik rustig door tot de temperaturen weer onder de 23 graden zijn.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Ach ja, we kunnen mopperen wat we willen, het is wat het is.Dat klopt, het is wat het is, maar klagen lucht echt enorm op. Dus mopper ik rustig door tot de temperaturen weer onder de 23 graden zijn.
Kaela schreef: ↑do 13 aug 2020, 20:04 Hier in het noorden alleen Wateroverlast onder mijn oksels...
dinky89 schreef: ↑do 13 aug 2020, 21:47In Nieuw-Buinen is het 27 graden en over de binnentemperatuur begin ik niet eens...........![]()
![]()
Hier in Groningen heb ik rond een uur of 20:00 grijze wolken gezien waarbij ik mij afvroeg of het zou gaan regenen. Antwoord had ik niet veel later, toen waren ze weer verdwenen zonder een druppel te laten vallenbuienradar zegt mij dat het in midden nederland op moment wel weer raak is met regen.
Wel is het buiten inmiddels 26 graden ipv 29 graden zoals de afgelopen dagen rond deze tijd dus hopelijk wel een wat koelere nacht...
Mandarijn schreef: ↑do 13 aug 2020, 19:55 Wie heeft er al wateroverlast?? Hier in Limburg is het raak in het noordelijke deel van de provincieWe hebben zojuist nog even buiten gezeten en wel geteld 10 druppels gevoeld... Aan buienradar te zien trekt het precies aan ons voorbij zoals ik al voorspelde toen ik eerder vandaag een onweersbui op ons af zag komen.