Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Kaela schreef:Ach ja, we kunnen mopperen wat we willen, het is wat het is.
Dat klopt, het is wat het is, maar klagen lucht echt enorm op. Dus mopper ik rustig door tot de temperaturen weer onder de 23 graden zijn.
Door Kaela
sam28 schreef: do 13 aug 2020, 19:42 Dat klopt, het is wat het is, maar klagen lucht echt enorm op. Dus mopper ik rustig door tot de temperaturen weer onder de 23 graden zijn.
Haha van mij mag dat hoor ;D
Door Mandarijn
Wie heeft er al wateroverlast?? Hier in Limburg is het raak in het noordelijke deel van de provincie
Door Kaela
Mandarijn schreef: do 13 aug 2020, 19:55 Wie heeft er al wateroverlast?? Hier in Limburg is het raak in het noordelijke deel van de provincie
Hier in het noorden alleen Wateroverlast onder mijn oksels...
Door dinky89
Kaela schreef: do 13 aug 2020, 20:04 Hier in het noorden alleen Wateroverlast onder mijn oksels...
;D ;D
Hier in Groningen heb ik rond een uur of 20:00 grijze wolken gezien waarbij ik mij afvroeg of het zou gaan regenen. Antwoord had ik niet veel later, toen waren ze weer verdwenen zonder een druppel te laten vallen ::) buienradar zegt mij dat het in midden nederland op moment wel weer raak is met regen.
Wel is het buiten inmiddels 26 graden ipv 29 graden zoals de afgelopen dagen rond deze tijd dus hopelijk wel een wat koelere nacht...
Door Tanna
dinky89 schreef: do 13 aug 2020, 21:47 ;D ;D
Hier in Groningen heb ik rond een uur of 20:00 grijze wolken gezien waarbij ik mij afvroeg of het zou gaan regenen. Antwoord had ik niet veel later, toen waren ze weer verdwenen zonder een druppel te laten vallen ::) buienradar zegt mij dat het in midden nederland op moment wel weer raak is met regen.
Wel is het buiten inmiddels 26 graden ipv 29 graden zoals de afgelopen dagen rond deze tijd dus hopelijk wel een wat koelere nacht...
In Nieuw-Buinen is het 27 graden en over de binnentemperatuur begin ik niet eens...........
Ik had gehoopt op Nieuw-Buien!! ;D
Door dinky89
Tanna schreef: do 13 aug 2020, 21:56 In Nieuw-Buinen is het 27 graden en over de binnentemperatuur begin ik niet eens...........
Ik had gehoopt op Nieuw-Buien!! ;D
Binnentemperatuur begin ik inderdaad ook niet over maar als ik zeg dat het buiten lekker koel aanvoelt zegt denk ik wel genoeg :biggrin2:
Door src_esther
Mandarijn schreef: do 13 aug 2020, 19:55 Wie heeft er al wateroverlast?? Hier in Limburg is het raak in het noordelijke deel van de provincie
We hebben zojuist nog even buiten gezeten en wel geteld 10 druppels gevoeld... Aan buienradar te zien trekt het precies aan ons voorbij zoals ik al voorspelde toen ik eerder vandaag een onweersbui op ons af zag komen.
Buiten is het nu denk ik 25ºC en binnen is het beneden 26ºC dankszij de koelelementen (vriezer draait overuren) vlak naast de luchtinlaat van onze nieuwe vriend "Solis Easy Breezy"-ventilator. In de slaapkamer - boven - is het waarschijnlijk 2 graden warmer... en dan vind ik die 26ºC al te veel... Getverdemme... Maar als ik de temperaturen van sommige hier lees hebben wij het nog goed weten te managen. En dat in een zwart geheel vrijstaand (lees openveld, dus ook geen schaduw van een boom) huisje met veel ramen (gelukkig met horren zodat 's nachts alles open kan).
Door sam28
Ik geloof dat het hier geregend heeft, het is iig fris nu alles open staan. Dan ben ik ergens eerder voor opgestaan! De dagen hiervoor ook eerder opgestaan maar toen kwam er een lauwe lucht naar binnen, wel koeler dan binnen want hier is het al 3 dagen bijna 30 graden. ::)
Door Cathelijn
Ik heb de luxe van een extra slaapkamer beneden, dus daar ben ik vorig weekend naar toe verhuisd. Nu kan 's nachts boven alles open en de achterdeur ook.
Het is inmiddels afgekoeld tot een frisse 24 graden binnen :P
Door Tanna
Buiten is het nu 22 graden, wat een zaligheid. Binnen nog 28.........
Er zijn een paar druppels gevallen maar daar hebben we het mee gehad.
Door doranto
Tanna schreef: vr 14 aug 2020, 07:53 Buiten is het nu 22 graden, wat een zaligheid. Binnen nog 28.........
Er zijn een paar druppels gevallen maar daar hebben we het mee gehad.
Hier is het nu buiten ook een graad of 22 en ook nauwelijks iets gevallen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door