Kaela schreef: ↑vr 07 aug 2020, 10:54 Nee, nee, nee, Gijs heeft op mij gepast, gezeten en gekwijldAaah je hebt een newf ontmoet![]()
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaineOoooooh fantastisch!!!![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:33 Ja, ik snap er niks van maar heb het kaartje ‚tig keer bekeken en het is toch echt zoZe weten dat er hoog bezoek komt, blijkbaar.
Frankrijk is wel rood geworden en Tsjechië ook. Belgie was al rood. Duitsland, Denemarken en Nederland zijn nog groen.
Anne in Zweden schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:39 Ze weten dat er hoog bezoek komt, blijkbaar.Wat fijn dat jullie plannen niet door de war worden geschopt!
Siberienne schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaine![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaineWat fijn!!!!!!!!! Echt top!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantainePffff, gelukkig zeg! Top!!![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 07 aug 2020, 15:12 Noorwegen heeft Nederland nog ‘groen’ gelaten voor de komende week; geen quarantaineGeweldig!!!![]()
![]()
![]()
sam28 schreef: ↑vr 07 aug 2020, 19:42 Ik heb hopelijk een collega aan het nadenken gekregen over voeding, enting en ontworming van de hond. Het gesprek kwam erop en collega was nieuwsgierig. Het was hond nr 4 voor het gezin maar ze wisten niet dat de hond zoiets deed als tanden wisselen.Je weet niet dat en hond tanden wisselt![]()
Misschien had ik ook het praatje moeten houden over het hete asfalt en hondenpootjes e.d.![]()