Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Kim_S schreef: vr 07 aug 2020, 15:15 Ooooooh fantastisch!!! :D :D :D
Ja, ik snap er niks van maar heb het kaartje ‚tig keer bekeken en het is toch echt zo

Frankrijk is wel rood geworden en Tsjechië ook. Belgie was al rood. Duitsland, Denemarken en Nederland zijn nog groen.
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: vr 07 aug 2020, 15:33 Ja, ik snap er niks van maar heb het kaartje ‚tig keer bekeken en het is toch echt zo

Frankrijk is wel rood geworden en Tsjechië ook. Belgie was al rood. Duitsland, Denemarken en Nederland zijn nog groen.
Ze weten dat er hoog bezoek komt, blijkbaar. :biggrin2: Wat fijn dat jullie plannen niet door de war worden geschopt!
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: vr 07 aug 2020, 15:39 Ze weten dat er hoog bezoek komt, blijkbaar. :biggrin2: Wat fijn dat jullie plannen niet door de war worden geschopt!
;D ;D ;D

Noorwegen scherpt wel aantal andere regels aan. Geen alcohol meer na 24 uur, iedereen die uit rood gebied komt mondkapje gedurende de hele reis naar thuis en mondkapjes op drukke plekken in OV. Heb toch nog maar wat van die uitwasbare-met-los-filter gekocht. En ik maar denken dat we in het enige land zonder mondkapjesgedoe gingen wonen ;)
Door sam28
Ik heb hopelijk een collega aan het nadenken gekregen over voeding, enting en ontworming van de hond. Het gesprek kwam erop en collega was nieuwsgierig. Het was hond nr 4 voor het gezin maar ze wisten niet dat de hond zoiets deed als tanden wisselen. :biggrin2:
Misschien had ik ook het praatje moeten houden over het hete asfalt en hondenpootjes e.d. :)
Door Tanna
sam28 schreef: vr 07 aug 2020, 19:42 Ik heb hopelijk een collega aan het nadenken gekregen over voeding, enting en ontworming van de hond. Het gesprek kwam erop en collega was nieuwsgierig. Het was hond nr 4 voor het gezin maar ze wisten niet dat de hond zoiets deed als tanden wisselen. :biggrin2:
Misschien had ik ook het praatje moeten houden over het hete asfalt en hondenpootjes e.d. :)
Je weet niet dat en hond tanden wisselt :o :o :o ???? En blijkbaar heeft collega ook kind(eren).........hopelijk gaat dat beter dan met hond........ ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door