Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3408031
Nou, toen wij alles opgeruimd hadden, hebben we er ook om moeten lachen. Want inderdaad was het heel sneu maar het kon zo in een tekenfilm :biggrin2: :-[
Hij had afgelopen week ook nog een andere 'actie'...
Hij schudt steeds zijn kop door die kap, heel hard... Stoot hij met het schudden tegen de tafelpoot. Mijn vriend zegt "gaat het kater?" Tobias antwoord "mauwww" en kukkelt zo om, soort van half Knock-out. Ook heel sneu.. Maar toen iedereen weer van de schrik bekomen was moesten we er ook erg om lachen.. Vooral om dat Tobias zo antwoord gaf op de vraag of het wel goed ging met 'm...
Door Siberienne
#3408047
constance.blokzijl schreef: za 01 aug 2020, 14:21 Ik heb een soort van zelfmedelijden klaag, maar af en toe mag dat ook toch?
Al onze vrienden zijn op vakantie.... Oostenrijk, Frankrijk, Belgie...
ik wil ook, maar moet nog 4 weken werken. En dan hoop ik dat we naar Oostenrijk kunnen.... Zou zo graag lekker in de bergen willen wandelen en mijn hoofd leeg maken en de batterij weer opladen...
Ik snap je helemaal hoor. En ik denk dat jij ook wel met wat zenuwen naar de cijfers zit te kijken. Net als ik. Emigreren is al spannend maar deze zenuwentoestand hoefde ik er niet echt bij. Even echt relaxen zou wel zalig zijn...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3408070
Siberienne schreef: Ik snap je helemaal hoor. En ik denk dat jij ook wel met wat zenuwen naar de cijfers zit te kijken. Net als ik. Emigreren is al spannend maar deze zenuwentoestand hoefde ik er niet echt bij. Even echt relaxen zou wel zalig zijn...
Ik zit wel met zenuwen te kijken ja Afbeelding zag net een kortingscode van de site van €150 waar ik wil boeken en toch durf ik het niet....
En ergens vind ik het ook super egoïstisch van mezelf hoor, maar nou ja, ik heb gewoon niet zo’n makkelijk jaar gehad tot nu toe en even 2 weekjes helemaal niets in de bergen, dat zou gewoon zaligheid zijn. En ik heb hoe dan ook 3 weken vakantie hoor straks, en ja ik kan dan prima binnen NL in een huisje ofzo maar Oostenrijk is voor ons een 2e thuisland.... Wij hebben het namelijk heel af en toe ook over emigreren en dan naar Oostenrijk Afbeelding
Wie weet ooit...

En heel gek, wij krijgen 2 nieuwe jongens (tijdelijk) op het werk uit Rotterdam en dat vind ik dan ook wel weer spannend... hoewel bij mij op het werk verlangd wordt dat alle nieuwe medewerkers 2 weken een masker dragen en iedereen die op vakantie naar het buitenland ook als ze weer aan het werk gaan...
Door Cathelijn
#3408078
zurca schreef: wo 05 aug 2020, 10:04 Nou, toen wij alles opgeruimd hadden, hebben we er ook om moeten lachen. Want inderdaad was het heel sneu maar het kon zo in een tekenfilm :biggrin2: :-[
Hij had afgelopen week ook nog een andere 'actie'...
Hij schudt steeds zijn kop door die kap, heel hard... Stoot hij met het schudden tegen de tafelpoot. Mijn vriend zegt "gaat het kater?" Tobias antwoord "mauwww" en kukkelt zo om, soort van half Knock-out. Ook heel sneu.. Maar toen iedereen weer van de schrik bekomen was moesten we er ook erg om lachen.. Vooral om dat Tobias zo antwoord gaf op de vraag of het wel goed ging met 'm...
Het kan zo gezellig zijn met die beestjes van ons :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3408079
constance.blokzijl schreef: wo 05 aug 2020, 17:16 Ik zit wel met zenuwen te kijken ja Afbeelding zag net een kortingscode van de site van €150 waar ik wil boeken en toch durf ik het niet....
En ergens vind ik het ook super egoïstisch van mezelf hoor, maar nou ja, ik heb gewoon niet zo’n makkelijk jaar gehad tot nu toe en even 2 weekjes helemaal niets in de bergen, dat zou gewoon zaligheid zijn. En ik heb hoe dan ook 3 weken vakantie hoor straks, en ja ik kan dan prima binnen NL in een huisje ofzo maar Oostenrijk is voor ons een 2e thuisland.... Wij hebben het namelijk heel af en toe ook over emigreren en dan naar Oostenrijk Afbeelding
Wie weet ooit...

En heel gek, wij krijgen 2 nieuwe jongens (tijdelijk) op het werk uit Rotterdam en dat vind ik dan ook wel weer spannend... hoewel bij mij op het werk verlangd wordt dat alle nieuwe medewerkers 2 weken een masker dragen en iedereen die op vakantie naar het buitenland ook als ze weer aan het werk gaan...

Als je graag ff naar oosterijk wilt om bij te tanken...gewoon doen. Je loopt daar net zoveel of weinig risico als je in een huisje zit als wanneer je hier in een huisje zit. En mocht er qua codes wat veranderen, spring je in de auto, ben je ook zo weer thuis. En een beetje huisje huren valt nu ff niet mee in nederland en in veel gevallen mag je nog de absolute hoofdprijs betalen ook. Gewoon lekker gaan en je batterij ff lekker opladen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3408081
Zeker als je een huisje in de bergen huurt! Kom je toch niemand tegen?
Gewoon even nadenken en voorbereiden dat je onderweg ook nergens moet stoppen in drukke tankstations.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3408086
Ik ben ook niet bang voor een besmetting in Oostenrijk Maar eerder of de grens voor Nederlanders niet gesloten wordt omdat wij teveel besmettingen hebben, dus dat NL een code oranje of rood krijgt. Wij huren altijd een appartement of huisje, koken meestal zelf, en zitten vaak alleen in de kabelbaan omdat de mensen bang zijn voor onze gevaarlijke Amerikaanse bulldog ( soms heeft het dus voordelen, terwijl ze superlief is voor mensen) Oostenrijk zelf heeft gelukkig niet zoveel besmettingen, alleen de regio opper-Oostenrijk zijn de maatregelen aangescherpt omdat bij Linz meer besmettingen zijn. Maar daar wilden we toch al niet heen, de voralberg of tirol heeft onze voorkeur.

Inmiddels heb ik wel wat berusting hoor, ik zal echt een gat in de lucht springen over 3,5 als we in de auto kunnen stappen maar als het niet zo is, is het zo....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3408118
Vandaag naar het ziekenhuis. De staar in mijn linkeroog begint nu toch wel zo serieus te worden, dat de arts al begint met "misschien wordt het toch wel tijd om te opereren"...

Ik vind dat best wel een beetje eng...
Gebruikersavatar
Door Ina
#3408125
Ronald schreef: do 06 aug 2020, 18:26 Vandaag naar het ziekenhuis. De staar in mijn linkeroog begint nu toch wel zo serieus te worden, dat de arts al begint met "misschien wordt het toch wel tijd om te opereren"...

Ik vind dat best wel een beetje eng...

Van te voren is het heeeeeeel spannend, maar ik kan uit ervaring vertellen dat het echt 500% meevalt en achteraf je zo blij bent als je opeens weer kleur, tekst, blaadjes of wat dan ook wat je nu mist opeens weer helder ziet.

Ik had 2 jaar geleden acute staat in beide ogen dus had geen keus, maar was schijt benauwd voor het feit dat ze in je oog gaan pruttelen terwijl je bij bewustzijn bent....het idee dat die spuit op je afkomt terwijl jij stil moet blijven zitten.

Nou geloof me, die spuit of dokter zie je echt niet.....voordat ze ook maar iets gaan doen krijg je druppels die verdoven en die er voor zorgen dat je pupil echt super groot wordt....daardoor is er zoveel lichtinval dat je helemaal niks meer ziet met dat oog.

Nog nooit 1 moment spijt gehad van de operatie....echt hoor, als de oogarts zegt dat het echt wel tijd gaat worden dan zou ik er maar gewoon voor gaan.....beter wordt het zonder behandeling zeker weten niet ;)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3408131
Pums vriezer zei ineens -11 :-X Nu op turbovriezen zegt hij na 1,5 uur -14. Ik heb 'm 10+ jaar en hij was toen al 2e hands. Braaf vriezertje, braaf, prettyplease :fever:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3408132
Ronald schreef: do 06 aug 2020, 18:26 Vandaag naar het ziekenhuis. De staar in mijn linkeroog begint nu toch wel zo serieus te worden, dat de arts al begint met "misschien wordt het toch wel tijd om te opereren"...

Ik vind dat best wel een beetje eng...
Snap ik Ronald, is ook niet leuk en spannend. Ik hoop dat het mee gaat vallen. :-*
Door eelke
#3408134
Inge en Bono schreef: do 06 aug 2020, 20:14 Pums vriezer zei ineens -11 :-X Nu op turbovriezen zegt hij na 1,5 uur -14. Ik heb 'm 10+ jaar en hij was toen al 2e hands. Braaf vriezertje, braaf, prettyplease :fever:
Ohhh vriezerstress! Zulke dingen had ik als er ijs op de lades of rand zat ofzo, waardoor er toch lucht in en uit kon. Soms haast onzichtbaar. Even goed langslopen dus als hij weer wat koeler is.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3408136
eelke schreef: do 06 aug 2020, 20:49 Ohhh vriezerstress! Zulke dingen had ik als er ijs op de lades of rand zat ofzo, waardoor er toch lucht in en uit kon. Soms haast onzichtbaar. Even goed langslopen dus als hij weer wat koeler is.
Ik had de deur inderdaad nog een extra duw gegeven, morgen eens goed inspecteren, thnx!! Vooralsnog zegt ie nog steeds -14 met turbovriezen. Ik ga 'm lief toespreken nu, of ijskoud.... twijfeltwijfel ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3408143
Inge en Bono schreef: Ik had de deur inderdaad nog een extra duw gegeven, morgen eens goed inspecteren, thnx!! Vooralsnog zegt ie nog steeds -14 met turbovriezen. Ik ga 'm lief toespreken nu, of ijskoud.... twijfeltwijfel ;D
Oh die van ons zei begin dit jaar ineens ‘doe het zelf maar’ ML op zoektocht en heeft een nieuwe gevonden met vervoersschade... wat deukjes en het handvat om open te doen is wat losjes, maar wel met 70% korting!
We hebben alleen significant minder stroomgebruik dan januari & februari dus misschien hadden we dit een jaartje eerder moeten doen Afbeelding maar ik begrijp je wel hoor
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3408144
Ik zou eens met de vinger langs de rubbers gaan. Of er nergens wat tussen zit.

Ik duim dat die het houdt. Met dit weer... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door