Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
sam28 schreef:Iemand ideeën?

Ik word gek.. Kijk naar de tijd. Lea krijst alweer een half uur Afbeelding
Ik weer niet wat ik ermee moet. Als ik haar te pakken krijg stop ik haar in de badkamer maar ook daar hoor ik haar krijsen en blijf ik wakker. En ze rent best hard voor een 18 jarige. Ik word hier zo wanhopig van en mijn wekker gaat om half 6.
Ik lok altijd met snoep, vangen gaat niet bij siamezen. En voor de lange termijn zou ik beginnen met kalmerende druppels zoals puur nervo ofzo. Kijken of dat rust brengt. Sterkte ermee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door sam28
Ik ga dat nu bestellen :-X :( ik ben gesloopt. Lea in combinatie met de buren die gooien met de deuren. :o
Door Cathelijn
Kaio schreef: do 30 jul 2020, 20:11 Hahaha maar ik heb het ook wel nodig voor andere zaken, ik volg een opleiding (kost best wel wat he) en ga daarna een bedrijfje overnemen en moet investeren. En zo'n nest weghalen is bepaald niet goedkoop zijn we nu al achter. ::) :o

Maar even, ja het zou wel kunnen zo , maar het wordt er niet duidelijker op, ik wil het nl niet omdat dat geen helpen is, en dat het een bodemloze put is, dat we alles hebben geprobeerd om te helpen om zorg te krijgen etc. maar als die persoon het weigert, en dan gaat het gewoon een keer over. En wat me dan het meest irriteert is dan nu we onze handen al jaren weggetrokken hebben dat we allerlei verwerpen naar ons hoofd geslingerd krijgen omdat er nu iemand anders mee zit. Dus eigenlijk moeten we geen smoesjes verzinnen. Geen soft gedoe :biggrin2: (dat zeg ik nu wel makkelijk hoor, maar....)

Je zou geen reden hoeven geven waarom je zelf het geld nodig hebt. Al had je tonnen vrij liggen, je wil hem geen geld geven, punt. Vaak is alles wat je meer zegt een reden voor de ander om te proberen je argumenten onderuit te halen...
Maar lastig is het zeker om stellig en duidelijk te zijn, sterkte daarmme
Door - pien -
Cathelijn schreef: vr 31 jul 2020, 07:34
'Je zou geen reden hoeven geven waarom je zelf het geld nodig hebt. Al had je tonnen vrij liggen, je wil hem geen geld geven, punt. Vaak is alles wat je meer zegt een reden voor de ander om te proberen je argumenten onderuit te halen...
Maar lastig is het zeker om stellig en duidelijk te zijn, sterkte daarmme'

Precies dit.
Hoe meer redenen jij geeft, hoe meer argumenten de ander kan verzinnen.
Hoe korter je het houdt (en dan wel voet bij stuk ;) ) hoe meer kans je hebt dat de ander inziet dat het écht echt echt niet gaat gebeuren en afdruipt.

Ik heb 't meegemaakt met iemand in mijn omgeving. Willen helpen met verstandige keuzes maken maar 'aan het lijntje gehouden worden met dooddoeners' en ik had niet genoeg inzicht in zijn gedrag (vermoeden van LVB) en dan maar blijven helpen en steunen. Niet financieel maar proberen iemand uit lichamelijke-, geestelijke- en armoe-shit te houden.
Tot het moment dat hij toch hulp had (iemand om te bellen als hij ergens mee zat) en diegene kwam af en toe langs, toen de hulp had afgebeld tegen mij zeggen : 'ik ben blij dat ze niet komt, dan kan ik tenminste doen wat ik zelf wil'.
Toen ontplofte ik en besefte dat het een bodemloze put zou blijven en verbrak ik alle contact.
Ik zat vaak te piekeren 'hoe moet het nou met....' en diegene deed 'gewoon wat 'ie altijd deed' en zou dat blijven doen....dan wordt het kiezen. Ik mis het niet.
Door El_Kato
Cathelijn schreef: vr 31 jul 2020, 07:34
Dat idd gewoon nee zonder onderbouwing oid. Dat is lastig maar heb het nu in een werksituatie al een paar keer gedaan en het werkt verrassend goed. Het verhaal erom heen word idd vaak weer als argument gebruikt om je toch over te halen. Laat hun het hele verhaal maar doen en zodra ze een reactie verwachten: nee. PUNT
Nee is een prima antwoord ook al is het niet het antwoord wat ze willen horen!

Eigen klaag: we hebben een schoonmaakster… soort van… maar vorige week kon ze niet en nu zou ze deze week misschien komen maar heb niets meer van haar gehoord, krijg ook geen reactie op het berichtje wat ik gestuurd heb. Wacht het nog even af en dan ga ik maar bellen… Heb op zich wel vertrouwen in haar maar na een paar gekke ervaringen ben ik wat overgevoelig geloof ik… zucht zou zo graag een goede, betrouwbare schoonmaakster willen die zonder mopperen of mankeren 1x in de 2 weken langs komt :( Nou ja misschien is er een goede reden en komt ze gewoon volgende week weer zonder problemen langs :)
Door hannabelgje
sam28 schreef:Ik ga dat nu bestellen :-X :( ik ben gesloopt. Lea in combinatie met de buren die gooien met de deuren. :o
Ik hoop dat het haar gaat helpen en dan kun jij weer slapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door constance.blokzijl
Ik heb een soort van zelfmedelijden klaag, maar af en toe mag dat ook toch?
Al onze vrienden zijn op vakantie.... Oostenrijk, Frankrijk, Belgie...
ik wil ook, maar moet nog 4 weken werken. En dan hoop ik dat we naar Oostenrijk kunnen.... Zou zo graag lekker in de bergen willen wandelen en mijn hoofd leeg maken en de batterij weer opladen...
Door Charlie Angel
Een klaag van Charlie; hij gaat in staking, foto is helaas een beetje donker. Hij ligt heerlijk in de schaduw van onze boom, nadat ik hem helemaal geborsteld en voorgeschoren heb.
Hij weet dat we nog verder moeten maar is het er niet mee eens. Afbeelding
Maar met de komende erg warme dagen zal hij weer blij zijn, dus daar doen we het voor.Afbeelding
Door zurca
Hij denkt vast dat als tie daar gaat liggen dat niemand 'm zal zien... Soort' schutkleur ' :biggrin2: ;)
Door Charlie Angel
zurca schreef: zo 02 aug 2020, 15:23 Hij denkt vast dat als tie daar gaat liggen dat niemand 'm zal zien... Soort' schutkleur ' :biggrin2: ;)
Dat dacht hij vast ja, ging ook echt helemaal plat in het gras met zijn koppie. Hij baalde denk ik dat het gras te kort was. ;D
Maar hij is weer netjes en blij, eenmaal van tafel ging hij zoals altijd rondjes rennen en Bobbie plagen. Met die warme dagen ben ik ook blij dat hij er weer tegen kan.
Door Siberienne
Spot is van slag. Wij denken verhuisstress. Maar nou wil hij ook niet eten en is hij zielig. En maak ik me zorgen ::)
Door Siberienne
Humom wanneer gaan we nou ?!??
45D43067-7E01-4C00-84E9-CE0F2F3D2DA8.jpeg
45D43067-7E01-4C00-84E9-CE0F2F3D2DA8.jpeg (3.01 MiB) 1589 keer bekeken
Door sam28
Siberienne schreef: ma 03 aug 2020, 15:04 Spot is van slag. Wij denken verhuisstress. Maar nou wil hij ook niet eten en is hij zielig. En maak ik me zorgen ::)
Ziva was altijd van slag als we op vakantie gingen. Ze wilde dan het liefst in de auto vast zitten zodat ik haar niet vergat. :biggrin2: Misschien is Spot wel bang dat jullie gaan verhuizen zonder hem. Hopelijk gaat hij wel weer eten.
Door Siberienne
sam28 schreef: ma 03 aug 2020, 16:46 Ziva was altijd van slag als we op vakantie gingen. Ze wilde dan het liefst in de auto vast zitten zodat ik haar niet vergat. :biggrin2: Misschien is Spot wel bang dat jullie gaan verhuizen zonder hem. Hopelijk gaat hij wel weer eten.
Ja ik heb een plakband hond. Of eigenlijk twee. Shadow kwam ook even boven inspecteren wat ik aan het doen was. Maar die wordt meer dwars. Heeft gisteren de boter van het aanrecht gejat, dat soort werk. Maar eigenlijk heb ik dat liever. Als spot morgen nog niet eet toch maar even naar de dierenarts ...
Door sam28
hahaha, een plakbandhond. Dat is wel een treffende omschrijving :biggrin2:
Succes met de mannen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door