Wij zitten op camping in Frankrijk en hier wordt niets gelet op de regels. Niet op camping maar ook niet erbuiten.
Buiten hier en daar een mondmasker (alleen als het echt moet en er controle is natuurlijk) merk je helemaal niets.
Als de brasserie hier op de camping geen eten serveert, enkel drinken, draagt men geen mondmasker, eens ze opengaan voor eten worden de mondmaskers aangedaan, onder de neus..
Van afstand houden geeft niemand gehoord, ontsmetten doen we niet aan.
Ik heb het maar opgegeven. Je kan je niet als enige aan de regels houden. Wel vermijden we het sanitair zoveel mogelijk (hebben eigen voorzieningen) maar verder trekken we er ons maar niets van aan. Dan maar 10 dagen genieten zonder ernaar te kijken, en eens de terugweg weer opletten ipv 10 dagen druk maken en voor niets op vakantie geweest te zijn. Resultaat zal qua Corona toch hetzelfde zijn.
We gingen zowiezo wel 2 weken in quarantaine hierna. Was al beslist voor we vertrokken. Maar nu zal ik toch ook vragen of we na 2 weken ook een test krijgen. Hoort toch steeds meer van mensen die het asymptomatisch heel lang meedragen en het is niet geweten hoe besmettelijk je bent. Nu denk ik van mezelf niet dat ik asymptomatisch zal blijven, daarvoor ben ik niet gezond genoeg, maar je weet toch maar nooit.
Ik hoop alleen dat de grote stijging nog een paar dagen op zich laat wachten. We blijven tot zondag hier en hoop nog wel gewoon thuis te geraken...