Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
Ik zou in ieder geval laten ontwikkelen zodat je weet wat er op staat. Kun je daarna altijd nog laten afdrukken als je dat wil.
Door dinky89
Ik zou ook nieuwsgierig zijn naar wat er nou op de foto's staat. Dat je ze niet hebt gemist maakt nog niet dat er niets leuks tussen kan zitten. Zou bij een fotograaf navragen of het een probleem is dat ze al 13 jaar oud zijn voor het ontwikkelen.
Door Kaela
Ik heb weinig verstand van het ontwikkelen van rolletjes, maar als ze goed donker zijn gebleven heb je best kans dat het nog gewoon lukt. Ik zou het zeker proberen, hoe gaaf om te zien wat er nog op staat!
Door Kaela
Ik heb net 700 meter aan een stuk gelopen! Een flink nieuw record :biggrin2: . Tijd voor een kop thee. Zonder lekkers, want gister zijn we bij de grote gele M geweest. En zoveel calorien verbrand een mens nou ook weer niet met 700 meter lopen.
Door Siberienne
Heeft er toch letterlijk en figuurlijk flink ingehakt Kaela, zo’n ingreep. Maar fijn dat het vooruit gaat!

Ik heb besloten dat ik het gewoon ga proberen, wat Pluk zegt eerst maar eens ontwikkelen. Ik ben benieuwd :biggrin2: het kan nog steeds bij Kruidvat en Hema zag ik. Kruidvat zit hier in het dorp dus dat is wel het makkelijkste
Door Kaela
Siberienne schreef: zo 19 jul 2020, 11:50 Heeft er toch letterlijk en figuurlijk flink ingehakt Kaela, zo’n ingreep. Maar fijn dat het vooruit gaat!

Ik heb besloten dat ik het gewoon ga proberen, wat Pluk zegt eerst maar eens ontwikkelen. Ik ben benieuwd :biggrin2: het kan nog steeds bij Kruidvat en Hema zag ik. Kruidvat zit hier in het dorp dus dat is wel het makkelijkste
Ja en hoewel het allemaal goed gaat, valt dat best tegen. Ik had echt niet gedacht er zo lang zoet mee te zijn.

Spannend!
Door millyckk
Siberienne schreef: za 18 jul 2020, 15:44 Effen een bakkie thee. Met wat fruit (blauwe bessen) en een koekje.

Al de hele ochtend aan het opruimen en inpakken geweest. Inmiddels 6 dozen vol, 2 dozen voor de kringloop, grijze container weer wat voller, stapeltje voor het oud ijzer en weer een doos oud papier.

Wat verzamelt een mens toch veel :). Nog iemand een vuilniszak kapok vulling voor hondenkussens nodig ? Of een bak met schelpen voor het creëren van een strandgevoel in de eigen achtertuin ? :biggrin2: :biggrin2:

Ook weer wat vondsten uit de kast op MP gezet. Een mens weet maar nooit...

En voor me staat nu een doosje met 3 fotorolletjes die blijkbaar nooit ontwikkeld zijn. Ik twijfel tussen weggooien (ik heb ze blijkbaar nooit gemist) en toch nog laten ontwikkelen en afdrukken. Ik weet eigenlijk niet of dat nog wel kan- technisch gezien. Of zou dat al allemaal vergaan zijn? Ik schat dat ze minimaal 13 jaar oud zijn.
Paar maand geleden bij het leegruimen van ons ouders huis kwam ik een heel oud fototoestel tegen met een rolletje. Was zo oud dat de fotograaf geen apparatuur had ( vanwege het formaat)om zelf te ontwikkelen dus we hebben het laten opsturen. Rolletje bleek 35 jaar oud :o , stonden afbeeldingen van heel dierbare gebeurtenissen op ! Ik zou dus ook voor ontwikkelen gaan, afdrukken kan altijd nog (Wij hebben ze trouwens op een stickie laten zetten)
Door Siberienne
millyckk schreef: zo 19 jul 2020, 12:36 Paar maand geleden bij het leegruimen van ons ouders huis kwam ik een heel oud fototoestel tegen met een rolletje. Was zo oud dat de fotograaf geen apparatuur had ( vanwege het formaat)om zelf te ontwikkelen dus we hebben het laten opsturen. Rolletje bleek 35 jaar oud :o , stonden afbeeldingen van heel dierbare gebeurtenissen op ! Ik zou dus ook voor ontwikkelen gaan, afdrukken kan altijd nog (Wij hebben ze trouwens op een stickie laten zetten)
OOOh dat is gaaf! En goed om te weten dat ze nog zo lang goed kunnen blijven!
Door Siberienne
Trouwens vandaag alcoholvrije rose geprobeerd die we van vrienden hebben gekregen. Maar ik geloof niet dat dat het gaat worden. Iemand proeven? Wij vonden het te zoet, echt limonade...

Dus net maar een kopje stevige thee gedaan.
Door Kim_S
Siberienne schreef: ma 20 jul 2020, 21:27 Trouwens vandaag alcoholvrije rose geprobeerd die we van vrienden hebben gekregen. Maar ik geloof niet dat dat het gaat worden. Iemand proeven? Wij vonden het te zoet, echt limonade...

Dat lijkt me nou echt een kadootje voor Anne :biggrin2: :P
Door pearlsofpassion
Siberienne schreef: ma 20 jul 2020, 21:27 Trouwens vandaag alcoholvrije rose geprobeerd die we van vrienden hebben gekregen. Maar ik geloof niet dat dat het gaat worden. Iemand proeven? Wij vonden het te zoet, echt limonade...

OH nee. Tijdens de zwangerschap een aantal van die wijnen geprobeerd en de enige die ik redelijk vond was de chardonnay van Vintense (en de schuimwijn daarvan die is wel lekker). Maar als je dan later weer een echt wijntje mag drinken blijkt het toch wel de groot verschil te zijn.
Door dinky89
Tja, in alcoholvrij bier zijn ze heel ver qua smaak. Bij wijn staan ze nog in de kinderschoenen dus nee, dankjewel ;)

Heb nu best wel bijzonder uitzicht. Links blauwe lucht, rechts donkere regenlucht ;D En het visdiefje dat weer regelmatig voor mijn raam blijft hangen :)
Door Siberienne
dinky89 schreef: di 21 jul 2020, 08:53 Tja, in alcoholvrij bier zijn ze heel ver qua smaak. Bij wijn staan ze nog in de kinderschoenen dus nee, dankjewel ;)

Heb nu best wel bijzonder uitzicht. Links blauwe lucht, rechts donkere regenlucht ;D En het visdiefje dat weer regelmatig voor mijn raam blijft hangen :)
Ja die alcoholvrije bieren zijn goed te drinken. Misschien zijn ze in Noorwegen verder met de alcoholvrije wijnen ;) ze gaan er ook zelf bezig met wijnbouw trouwens.

Mooi uitzicht!
Door dinky89
Ik heb hier gisteren wel moeten lachen. Mijn vriend is gek op lego en bestelt dan ook regelmatig wat. Nu was er ook een setje dat ik erg leuk vind (Hedwig van HP klik), maar die hij niet bovenaan zijn verlanglijstjes heeft staan omdat hij gewoon teveel wil. Hij keek gisteravond dan ook wel heel verbaasd toen er ineens pakketje met lego voor mij kwam ;D Om vervolgens te zeggen 'kunnen we gezellig samen lego bouwen' :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door