Beterschap Kaela, heftig zo... Fijn dat je weer kan douchen
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fenixjuh schreef:Oj Sam, volgens mij ben je gewoon moe....Lief van je. En je hebt helemaal gelijk. Flink zitten janken en het zit nog heel hoog maar ben iets rustiger.
Ik zou lekker van de koffie genieten.. Die toets van dinsdag kan je niets aan veranderen, dus daar moet je je niet druk om maken... En ik denk dat rust nu echt heel belangrijk voor je is, dan kan je je daarna weer beter concentreren op studeren voor je rekentoets
sam28 schreef: ↑za 04 jul 2020, 11:26 Lief van je. En je hebt helemaal gelijk. Flink zitten janken en het zit nog heel hoog maar ben iets rustiger.Ik zou vandaag dan maar even pauze nemen. Soms helpt dat beter dan er tegenaan gaan zitten duwen.
Ik ga nu wat doorlezen voor de toets en morgen heb ik afgesproken met een geduldig rekenwonder die dit snapt en me vast iets kan uitleggen, anders volgend weekend geduldig persoon 2 en als dat allemaal niet werkt heb ik nog met iemand anders weer afgesproken.![]()
Kaela schreef:Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.Jeetje heftig! Heel veel beterschap!
Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Kaela schreef: ↑za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.Oei, beterschap!
Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Kaela schreef: ↑za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.Oh, vandaar het ontbreken van de veulen foto's. Goede rede, maar niet een om vrolijk van te worden. Beterschap en hopelijk voel je je weer wat meer mens na je douche.
dinky89 schreef: ↑vr 10 jul 2020, 14:30 Ik zal zo voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens naar de kapper.Zou ik ook spannend vinden! Ik knip het tot nu toe zelf. Zolang ik nog niet voor schut loop, hou ik het voorlopig maar lekker zo
Misschien stom maar voelt toch beetje spannend. Deze keer naar een klein zaakje ipv de kapper die onder een grotere keten valt.
Siberienne schreef: ↑za 18 jul 2020, 15:44 En voor me staat nu een doosje met 3 fotorolletjes die blijkbaar nooit ontwikkeld zijn. Ik twijfel tussen weggooien (ik heb ze blijkbaar nooit gemist) en toch nog laten ontwikkelen en afdrukken. Ik weet eigenlijk niet of dat nog wel kan- technisch gezien. Of zou dat al allemaal vergaan zijn? Ik schat dat ze minimaal 13 jaar oud zijn.Ik zou te nieuwsgierig zijn om het weg te gooien. Zou dat alleen doen als je er niets meer mee kan.