Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Fenixjuh schreef:Oj Sam, volgens mij ben je gewoon moe....
Ik zou lekker van de koffie genieten.. Die toets van dinsdag kan je niets aan veranderen, dus daar moet je je niet druk om maken... En ik denk dat rust nu echt heel belangrijk voor je is, dan kan je je daarna weer beter concentreren op studeren voor je rekentoets
Lief van je. En je hebt helemaal gelijk. Flink zitten janken en het zit nog heel hoog maar ben iets rustiger.
Ik ga nu wat doorlezen voor de toets en morgen heb ik afgesproken met een geduldig rekenwonder die dit snapt en me vast iets kan uitleggen, anders volgend weekend geduldig persoon 2 en als dat allemaal niet werkt heb ik nog met iemand anders weer afgesproken. ;)
Door Siberienne
sam28 schreef: za 04 jul 2020, 11:26 Lief van je. En je hebt helemaal gelijk. Flink zitten janken en het zit nog heel hoog maar ben iets rustiger.
Ik ga nu wat doorlezen voor de toets en morgen heb ik afgesproken met een geduldig rekenwonder die dit snapt en me vast iets kan uitleggen, anders volgend weekend geduldig persoon 2 en als dat allemaal niet werkt heb ik nog met iemand anders weer afgesproken. ;)
Ik zou vandaag dan maar even pauze nemen. Soms helpt dat beter dan er tegenaan gaan zitten duwen.

Ik heb vandaag computer pauze/bureacratische pauze. Ik liep ook vast en laatst had ik dat ook en als je er dan een dag niks mee doet gaat het de dag erna ineens veel vlotter. Zelfde met mijn Noorse lessen. Rust is net zo belangrijk als oefenen!!

Kaela, beterschap!!

Ik zit even op de bank, vanmorgen gewandeld, opgeruimd en nog even 2 tafeltjes gevoegd die ik voor mijn moeder gemozaiekt heb. Effe pauze voor de boodschappen.
Straks komt mijn broer een paar grote potplanten ophalen. Het wordt hier steeds kaler :biggrin2:
Door hannabelgje
Kaela schreef:Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.

Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Jeetje heftig! Heel veel beterschap!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door doranto
Kaela schreef: za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.

Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Oei, beterschap!
Door baileys
Kaela schreef: za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.

Oh, vandaar het ontbreken van de veulen foto's. Goede rede, maar niet een om vrolijk van te worden. Beterschap en hopelijk voel je je weer wat meer mens na je douche.

Sam, het gaat zo als het komt en het komt zoals het gaat, en uiteindelijk komt alles goed :bigarmhug:
Door hannabelgje
Ik ga trouwens niet naar café 's ofzo. Ik blijf redelijk in mijn kleine bubbel. Vanavond wel naar mijn vriendin. Haar vriend wil bbq-en en ik mag ook komen. Zo blij dat dat weer kan. Ik heb ze zo gemist de afgelopen maanden. Ik ken haar al heel mijn leven en sinds onze tienerjaren zijn we goede vrienden. Met haar vriend kan ik het ook goed vinden en we doen ook vaak dingen met z'n drieën. Ook mijn meisje is er altijd welkom. Heerlijk zulke vrienden.
De relatie met mijn broer en schoonzus is in deze coronatijd heel veel beter geworden. Ondanks dat ik er naast woon kwam ik er eigenlijk niet veel meer. Alleen om ff dingen af te geven of mijn nichtje (mijn bestie) op te halen. Nu ben ik daar bijna iedere zaterdagavond voor een biertje. Best gezellig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door dinky89
Ik zal zo voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens naar de kapper.
Misschien stom maar voelt toch beetje spannend. Deze keer naar een klein zaakje ipv de kapper die onder een grotere keten valt.
Door doranto
dinky89 schreef: vr 10 jul 2020, 14:30 Ik zal zo voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens naar de kapper.
Misschien stom maar voelt toch beetje spannend. Deze keer naar een klein zaakje ipv de kapper die onder een grotere keten valt.
Zou ik ook spannend vinden! Ik knip het tot nu toe zelf. Zolang ik nog niet voor schut loop, hou ik het voorlopig maar lekker zo :biggrin2:
Door Kaio
oo ik moet ook eens naar de kapper. Wordt weer lastiger kambaar, en de cremespoeling vliegt erdoorheen.
Dat wordt er eentje in NL, nu nog een niet dure vinden, moet gewoon maar bijgeknipt worden, meer niet
Door Siberienne
Effen een bakkie thee. Met wat fruit (blauwe bessen) en een koekje.

Al de hele ochtend aan het opruimen en inpakken geweest. Inmiddels 6 dozen vol, 2 dozen voor de kringloop, grijze container weer wat voller, stapeltje voor het oud ijzer en weer een doos oud papier.

Wat verzamelt een mens toch veel :). Nog iemand een vuilniszak kapok vulling voor hondenkussens nodig ? Of een bak met schelpen voor het creëren van een strandgevoel in de eigen achtertuin ? :biggrin2: :biggrin2:

Ook weer wat vondsten uit de kast op MP gezet. Een mens weet maar nooit...

En voor me staat nu een doosje met 3 fotorolletjes die blijkbaar nooit ontwikkeld zijn. Ik twijfel tussen weggooien (ik heb ze blijkbaar nooit gemist) en toch nog laten ontwikkelen en afdrukken. Ik weet eigenlijk niet of dat nog wel kan- technisch gezien. Of zou dat al allemaal vergaan zijn? Ik schat dat ze minimaal 13 jaar oud zijn.
Door doranto
Siberienne schreef: za 18 jul 2020, 15:44 En voor me staat nu een doosje met 3 fotorolletjes die blijkbaar nooit ontwikkeld zijn. Ik twijfel tussen weggooien (ik heb ze blijkbaar nooit gemist) en toch nog laten ontwikkelen en afdrukken. Ik weet eigenlijk niet of dat nog wel kan- technisch gezien. Of zou dat al allemaal vergaan zijn? Ik schat dat ze minimaal 13 jaar oud zijn.
Ik zou te nieuwsgierig zijn om het weg te gooien. Zou dat alleen doen als je er niets meer mee kan.
Door sam28
Ik zou het ook laten ontwikkelen! Leuk toch?
de kruitvat had altijd de beste kwaliteit, maar het is wel 100jr geleden dat ik foto's liet ontwikkelen. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door