- zo 05 jul 2020, 17:08
Wij doen nog steeds heel rustig aan, net zoals in maart. Boodschappen worden nog zoveel mogelijk thuis bezorgd.
Wij zijn weliswaar een kleine 3.5 week met onze caravan weggeweest naar Drenthe en De Achterhoek, maar hebben alleen ons eigen sanitair (douche, wc) in de caravan gebruikt. We zouden, net gepensioneerd, 3 maanden naar Spanje/Portugal gaan met de caravan, maar durfden dat niet aan.
Ook nu niet, nu het wel ‘mag’. Met de caravan hebben we alleen gewandeld in het bos naast de caravan en veel in en om de caravan gezeten. Hij is net nieuw, dus dat was toch heel leuk.
Horeca, waar wij dol op zijn, hebben wij nog niet gezien.
Wij hebben een paar maal mensen gezien, altijd in de tuin met een ‘corona protocol’ dus handen wassen bij binnenkomst met een handdoek apart voor bezoek. Bezoek gebruikt de wc beneden en de gastheer/vrouw de wc boven.
Het enige ‘wilde’ is dat de thuiskapster is langsgeweest, maar de pedicure heb ik ook al maanden niet gezien, terwijl ik daar altijd 6 wekelijks naartoe gaat.
Ik heb het idee (verstandelijk) dat we het wel meer los kunnen laten allemaal, maar het voelt niet goed en dan volg ik het liefste mijn gevoel. Eerst maar eens zien hoe we door de zomer komen allemaal, hier en overal...
Thuis in de tuin is het heerlijk :-)