Wij doen nog steeds zo minimaal mogelijk
Werken vanuit huis, boodschappen bezorgd (maar dat deden we al jaren

), op bezoek alleen tijdens mooi weer zodat je buiten kan zitten maar in praktijk is dat niet echt vaak, als we al naar de winkel moeten gaan alleen op rustige momenten en alleen bij winkels waar nog enigzins de regels in acht worden genomen door de winkel zelf....het publiek hoef je het niet meer van te hebben als de winkel niet oplet bij de ingang
Ik ben vrijdag wel naar de tandarts geweest .... nadat ik het al 1 keer had uitgesteld .... en heel eerlijk, veiliger als bij de tandarts kan je je niet wanen.
Alcohol bij de ingang (inclusief instructie de hendel met je elleboog te bedienen) minimaal aantal patienten in de zeer ruime wachtkamer (wel geteld 1 andere), bij binnenkomst behandelkamer was de stoel nog vochtig van het schoonmaken, ik moet eerst met peroxide spoelen voordat ik ook maar mocht gaan zitten, mijn tandarts is altijd al ingepakt, maar nu dus ook al mondkapje voor.....dito assistente....wisseling handschoenen voordat zij na haar schoonmaakrondje ook maar iets aanraakte wat met mij in contact ging komen.....
Dus daar ga ik gerust weer naar toe
Gerust wat corona betreft dan, want ik schijt in mijn broek voor de tandarts, dus een echt feestje is het niet voor mij
Verder zijn wij geen stappers, uit eten doen we thuis....dus of we halen of we laten bezorgen.
Honden dingen als chiro, DA, kapper doe ik wel weer gewoon, dat is allemaal prima te doen met inachtneming van 1.5 meter
Ik vind het wel prettig dat er weer wat meer open is qua wandelen, ik kan nu tenminste weer met de meiden in de auto stappen en ergens anders gaan wandelen.....helemaal fijn met dit prut weer, want dan komt de gemiddelde Nederlander toch niet verder als zijn woonkamer.
Nu zit ik alleen buikpijn (figuurlijk)....eigenlijk moet ik naar de huisarts en dat zit me nog niet zo lekker.
Ik weet nu al dat ze niet veel meer voor me kan doen als dat ik zelf al uitgezocht heb.
Maar het is wel iets wat ze wel moet weten en (voor haar lol) ook moet zien
......ik weet het nog niet.....gelukkig nog een hele zondag om over te twijfelen