hannabelgje schreef: ↑di 23 jun 2020, 09:14 Gisteravond heel de avond jam staan maken. Deze ochtend toast met verse kersenjam. Zalig!Dat klinkt zalig!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑di 23 jun 2020, 09:14 Gisteravond heel de avond jam staan maken. Deze ochtend toast met verse kersenjam. Zalig!Dat klinkt zalig!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
src_esther schreef: ↑di 23 jun 2020, 19:33 Eindelijk pleepapier kunnen scoren!...Zo, da's een opluchting! Wat moet je in hemelsnaam met 6-laags papier???![]()
Made in Italy.
Kunnen we in NL ookal geen pleepapier meer maken?
![]()
Heb netjes 1 pak genomen, wel 12 rollen. Veel stond er niet van de 2-laags. 4-, 5- en 6-(?!?)laags is er voldoende maar dat vindt de septic-tank niet leuk.
Tanna schreef: ↑di 23 jun 2020, 20:11 Zo, da's een opluchting! Wat moet je in hemelsnaam met 6-laags papier???Goeie vraag. Dat schap stond nog helemaal vol, de 5-laags trouwens ook. Ik vraag me dus af waarom dat in godsnaam wordt ingekocht door de winkel. Terwijl goeie (biologische) producten die wij graag kopen voortdurend uit de schappen verdwijnen "omdat het slecht verkocht wordt"...![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑di 23 jun 2020, 22:32 Iets op MP zetten waarvan je denkt ‘zal wel niet veel waard zijn’ en de biedingen vliegen je om de orenFoto? Of linkje?![]()
Soms is het zo onvoorspelbaar. We hebben twee mooie oude houten fauteuiltjes en die wil niemand hebben en nu een 2e hands vouwfiets en die blijken mega populair.
Maar goed, tot nu toe gaat het opruimen dus best goed![]()
Binnenkort ga ik de hondenspullen uitzoeken![]()
src_esther schreef: ↑di 23 jun 2020, 23:38 Foto? Of linkje?Ik stuur je pb-tje
Fijn dat het opruimen goed gaat.
Siberienne schreef: ↑wo 24 jun 2020, 22:30 Wat fijn Tanna dat het zoveel beter gaat met je man!Nog wel last van het korte termijn geheugen en de afasie natuurlijk. Alhoewel hij sinds de geslaagde rijtest van vorige week woensdag ineens veel meer is gaan praten, ongelooflijk. Wat moet er al die maanden een stress over dat rijden in zijn lijf hebben gezeten.
Tanna schreef: Nog wel last van het korte termijn geheugen en de afasie natuurlijk. Alhoewel hij sinds de geslaagde rijtest van vorige week woensdag ineens veel meer is gaan praten, ongelooflijk. Wat moet er al die maanden een stress over dat rijden in zijn lijf hebben gezeten.Wat fijn dat hij toch zo enorm opgeknapt is zeg!![]()