Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Super lief, jullie woorden! :) De IC was en is heftig maar echt goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben daar heel erg dankbaar voor, die mooie kans en fijne collega's die met geduld dingen hebben uitgelegd met een hoop lol ook naast de ellende.
En wat ook erg goed is geweest is dat ik heb samen gewerkt met iemand waarmee ik ook wel eens gewerkt heb toen ik nog stage liep in mijn vorige ziekenhuis, zij begeleidde me af en toe. En dat zij ook onzeker was op de IC, eigenlijk onzekerder dan dat ik was, heeft me wel wat inzichten gegeven. :)
Door src_esther
Eindelijk pleepapier kunnen scoren!... :D :biggrin2: Made in Italy. :-X Kunnen we in NL ookal geen pleepapier meer maken? :(
Heb netjes 1 pak genomen, wel 12 rollen. Veel stond er niet van de 2-laags. 4-, 5- en 6-(?!?)laags is er voldoende maar dat vindt de septic-tank niet leuk.
Door Tanna
src_esther schreef: di 23 jun 2020, 19:33 Eindelijk pleepapier kunnen scoren!... :D :biggrin2: Made in Italy. :-X Kunnen we in NL ookal geen pleepapier meer maken? :(
Heb netjes 1 pak genomen, wel 12 rollen. Veel stond er niet van de 2-laags. 4-, 5- en 6-(?!?)laags is er voldoende maar dat vindt de septic-tank niet leuk.
Zo, da's een opluchting! Wat moet je in hemelsnaam met 6-laags papier??? :o :o
Door Kaela
Er wordt in stereo gesnurkt, gekwispeld, gesmakt en genoten. En dat laatste ook door ons, wij kunnen eindelijk weer eens een nachtje vitamine Hond opdoen!
Door src_esther
Tanna schreef: di 23 jun 2020, 20:11 Zo, da's een opluchting! Wat moet je in hemelsnaam met 6-laags papier??? :o :o
Goeie vraag. Dat schap stond nog helemaal vol, de 5-laags trouwens ook. Ik vraag me dus af waarom dat in godsnaam wordt ingekocht door de winkel. Terwijl goeie (biologische) producten die wij graag kopen voortdurend uit de schappen verdwijnen "omdat het slecht verkocht wordt"...
Door Siberienne
Iets op MP zetten waarvan je denkt ‘zal wel niet veel waard zijn’ en de biedingen vliegen je om de oren :biggrin2:

Soms is het zo onvoorspelbaar. We hebben twee mooie oude houten fauteuiltjes en die wil niemand hebben en nu een 2e hands vouwfiets en die blijken mega populair.

Maar goed, tot nu toe gaat het opruimen dus best goed :D

Binnenkort ga ik de hondenspullen uitzoeken :biggrin2:
Door src_esther
Siberienne schreef: di 23 jun 2020, 22:32 Iets op MP zetten waarvan je denkt ‘zal wel niet veel waard zijn’ en de biedingen vliegen je om de oren :biggrin2:

Soms is het zo onvoorspelbaar. We hebben twee mooie oude houten fauteuiltjes en die wil niemand hebben en nu een 2e hands vouwfiets en die blijken mega populair.

Maar goed, tot nu toe gaat het opruimen dus best goed :D

Binnenkort ga ik de hondenspullen uitzoeken :biggrin2:
Foto? Of linkje?
Fijn dat het opruimen goed gaat.
Door Tanna
Vorige week heeft mijn lief eindelijk de rijtest bij het CBR kunnen doen. Glansrijk geslaagd natuurlijk, alleen moet hij een nieuw rijbewijs en dat is dan maar 5 jaar geldig.
Vanavond voor het eerst weer in de auto, we zijn met z'n drietjes naar het bos in Drouwen geweest om te wandelen. Een klein stukje maar want zo'n eerste uitje is best vermoeiend. En ik was wel in tranen toen we richting bos reden, ik heb daar met George vanaf dat ze 2 was gewandeld als we met vakantie waren en sinds we hier wonen zijn we er natuurlijk ook heel vaak geweest. De eerste keer zonder haar in de auto, de eerste keer dat Ivy alleen op de achterbank lag, de eerste keer daar wandelen zonder George..........
Maar vooral de eerste keer dat we weer samen in onze auto zaten sinds eind september. Een wonder als je bedenkt dat mijn lief de ambulance in werd geschoven zonder enige hoop dat hij het ziekenhuis levend zou halen. :daisy:
Door Tanna
Siberienne schreef: wo 24 jun 2020, 22:30 Wat fijn Tanna dat het zoveel beter gaat met je man!
Nog wel last van het korte termijn geheugen en de afasie natuurlijk. Alhoewel hij sinds de geslaagde rijtest van vorige week woensdag ineens veel meer is gaan praten, ongelooflijk. Wat moet er al die maanden een stress over dat rijden in zijn lijf hebben gezeten. :'( :'(
Door Charlie Angel
Tanna schreef: Nog wel last van het korte termijn geheugen en de afasie natuurlijk. Alhoewel hij sinds de geslaagde rijtest van vorige week woensdag ineens veel meer is gaan praten, ongelooflijk. Wat moet er al die maanden een stress over dat rijden in zijn lijf hebben gezeten. :'( :'(
Wat fijn dat hij toch zo enorm opgeknapt is zeg!Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door