Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑ma 08 jun 2020, 21:33 Dat is niet het uitzicht uit ons toekomstige tijdelijke huur huis hoor, maar klein stukje rijden en stuk omhoog wandelen en je ziet ditNee dat snap ik![]()
dinky89 schreef: ↑ma 08 jun 2020, 21:03 Dat huis heb je er maar vlot bij geregeldJa dat was echt mazzel hebben. Op een site die finn.no heet gevonden, Noorse marktplaats, gesproken met de huidige huurder die ons een digitale tour gaf. Hele aardig man die ons met van alles wil helpen (hij komt uit Australië dus in het Engels wat ook wel weer makkelijk is en hij heeft vorig jaar dat hele emigratie proces doorgemaakt![]()
Fijn dat je nu zowel werk als huis in vooruitzicht hebt![]()
Siberienne schreef: ↑ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!
Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen![]()
Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’
![]()
MillyMol schreef: ↑di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:
IK KAN EMIGREREN!
![]()
![]()
![]()