Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Kim_S schreef: ma 08 jun 2020, 20:07 Yes, wat goed!!
En dat uitzicht... :dribble: :dribble: :dribble:
Dat is niet het uitzicht uit ons toekomstige tijdelijke huur huis hoor, maar klein stukje rijden en stuk omhoog wandelen en je ziet dit :)
Door Kim_S
Siberienne schreef: ma 08 jun 2020, 21:33 Dat is niet het uitzicht uit ons toekomstige tijdelijke huur huis hoor, maar klein stukje rijden en stuk omhoog wandelen en je ziet dit :)
Nee dat snap ik ;D
Maar oooooh wat is het daar prachtig!!!
Door Siberienne
dinky89 schreef: ma 08 jun 2020, 21:03 Dat huis heb je er maar vlot bij geregeld :D
Fijn dat je nu zowel werk als huis in vooruitzicht hebt :D
Ja dat was echt mazzel hebben. Op een site die finn.no heet gevonden, Noorse marktplaats, gesproken met de huidige huurder die ons een digitale tour gaf. Hele aardig man die ons met van alles wil helpen (hij komt uit Australië dus in het Engels wat ook wel weer makkelijk is en hij heeft vorig jaar dat hele emigratie proces doorgemaakt
Door Ina
Zo dan.....dat soort speeltuintjes is wel iets fijns om naar uit te kijken :D
Wat super fijn dat de eerste stappen (na wat hoofdbrekers) voorspoedig gegaan zijn.
.....op naar de volgende stappen O0
Door src_esther
Siberienne schreef: ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!

Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen ;)

Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’

Afbeelding
:thumbup:
Lekker bezig Siberienne!
Door Ina
MillyMol schreef: di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:

IK KAN EMIGREREN!

:groupwave2: :beerchug: :circle:

Jeeeejjjjjjj :groupwave2: .....super fijn.....toch nog onverwachts sneller als dat je een tijdje terug voorspelde.

Ook jij nu dus maar snel alles het koffertje in en hop....onderweg naar een nieuw leven :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door