Ik doe Atkins... heb ik 6 jaar geleden ook gedaan en dat ging heel erg goed, nooit zolang stil blijven staan; bleef ook nadat ik weer normaal at, op gewicht.... maar na de operaties van de afgelopen 4/5 jaren, moest ik eten wat ik lekker vond om weer een beetje aan te komen (na de 1ste spoed-operatie, was ik 10 kg onder mn normale gewicht) en is het langzamerhand er weer bij gekomen en het laatste driekwart jaar, ging het wel een beetje erg snel erbij

....
Ik hoor verschillende ervaringen over Atkins, vooral negatief, dat het niet goed is voor je lichaam etc...... maar in combinatie met het werk dat ik nu doe, lukt het dus niet....
Ik heb ook gekeken naar WW, maar ik vind het, persoonlijk, onzinnig of wat dan ook, dat ik daar een abonnement voor moet gaan afsluiten (dus betalen om recepten ontvangen etc, dat je je moet registreren) om het te gaan volgen.... geef me gewoon een lijst met hoeveel punten ieder ingredient/maaltijd etc is en dan wil ik het wel proberen....
Ik klink nu wel erg kort door de bocht, maar zo zie ik het.... weet het ff niet anders te omschrijven