MillyMol schreef: ↑wo 20 mei 2020, 17:22 Ik vind dat het vandaag al “einde van de week” is: morgen is met Hemelvaartsdag immers ook een zondag. Soort van...Voelt vandaag daarom als zaterdag? Tenminste, als je niet kunt/mag werken...![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 16:20 Maar het blauw dan waar Siberienne het over had, Sherlock?Dan staat het huis waarschijnlijk aan een mooi meer met blauw water![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 18:40 Als het om een huis gaat. Mag ik jullie eraan herinneren dat ik Siberienne's geheim ook niet ken?Ja ja, make that the cat wise![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 20:57 Weddenschapje doen? Ik zeg dat het niet om een huis in Zweden gaat.Die win jij![]()
Too schreef: ↑wo 20 mei 2020, 21:26 Die win jijEh nee, de meeste huizen op het platteland zijn wel degelijk rood-wit (maar zonder blauw)
... dat zou blauw en geel zijn
millyckk schreef: ↑wo 20 mei 2020, 19:26 https://www.dvc.nl/tsjechische-vlag
Rood wit en een beetje blauw![]()
![]()
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 20:57 Weddenschapje doen? Ik zeg dat het niet om een huis in Zweden gaat.Hmmm. Dan denk ik dat ik het weet als je daar zo stellig in bent.![]()
Kim_S schreef: Hmmm. Dan denk ik dat ik het weet als je daar zo stellig in bent.Dan ben ik benieuwd wat jij denkt te weten
Rood/wit...blauw....rood/wit...