pearlsofpassion schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:06 Oh nee, ik dacht iets compleeeeet anders.Dat kan nog steeds kloppen. Het is immers niet gezegd dat Dinky en Pike het bij het juiste eind hebben.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:06 Oh nee, ik dacht iets compleeeeet anders.Dat kan nog steeds kloppen. Het is immers niet gezegd dat Dinky en Pike het bij het juiste eind hebben.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:06 Oh nee, ik dacht iets compleeeeet anders.![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:30 Is rood met wit inderdaad, maar veeeel te weinig wit.Dat valt toch wel mee??![]()
Siberienne schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:38 Dat valt toch wel mee??Hang van het jaargetijde af.
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:29 Dat kan nog steeds kloppen. Het is immers niet gezegd dat Dinky en Pike het bij het juiste eind hebben.Ik vermoed het wel, gezien deze reactie:![]()
Siberienne schreef:
Dat valt toch wel mee??
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:31 Te veel groen en geel.Dûh...![]()
Too schreef: ↑wo 20 mei 2020, 14:12 Dûh...
"waar ik geel en groen zei bedoel ik rood" "stop de tijd, ik zet 1 joker in"
...
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 13:39 Hang van het jaargetijde af.Sneu (![]()
dinky89 schreef: ↑wo 20 mei 2020, 14:16Maar het blauw dan waar Siberienne het over had, Sherlock?![]()
Tja, ik weet nog van vroeger bij mijn ouders in het dorp dat er een huis stond dat totaal uit de toon viel met de rest. Vriendinnetje van mij woonde er naast en vertelde dat het een Zweeds huis was qua ontwerp. Dus tja, wanneer je dan leest 'rood met wit' in combinatie met eerder al een huizenjacht en charme van Zweden dan kom je uit op zo'n woning![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 16:20 Maar het blauw dan waar Siberienne het over had, Sherlock?Ik ben niet Sherlock, maarreh...:![]()