Iedereen lekker aan t speculeren of ben ik de enige.....
ik weet t al wel.. denkik

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pluk schreef:Ik ook hoor....![]()
daar sluit ik me helemaal bij aan!
Siberienne schreef: ↑di 19 mei 2020, 21:20 Ja dat is zoDaarom had je ook beter bij de oorspronkelijke kleurencombinatie kunnen blijven.![]()
ik was gewoon niet helemaal helder. Maar als ik rood-wit-blauw opgeschreven had was ook wel weer voor meer uitleg vatbaar
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑di 19 mei 2020, 23:01 Geen discussie mogelijk: rood-wit is voor beginners. Watjes. Warmduscher. Vorwärtseinparker.Proud to be a Vorwärtseinparker!!![]()
Anne in Zweden schreef: ↑di 19 mei 2020, 23:01 Geen discussie mogelijk: rood-wit is voor beginners. Watjes. Warmduscher. Vorwärtseinparker.![]()
pike schreef: ↑di 19 mei 2020, 23:16Ja hè? Geweldige begrippen hebben ze. Mijn favorieten zijn de eierlegende Wollmilchsau en Sollbruchstelle. Zoveel betekenis op zo weinig vierkante centimeter!![]()
die kende ik nog niet.
Wat hebben die Duitsers toch altijd fraaie woorden. Daar hebben wij vaak een hele zin voor nodig![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 00:03 Ja hè? Geweldige begrippen hebben ze. Mijn favorieten zijn de eierlegende Wollmilchsau[/i] en Sollbruchstelle. Zoveel betekenis op zo weinig vierkante centimeter!![]()
Anne in Zweden schreef: ↑di 19 mei 2020, 23:58 Afhankelijk van de kleur waarmee het geel gecombineerd wordt.Uiteraard![]()