Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
pluk schreef: Afbeelding
daar sluit ik me helemaal bij aan!
Ik ook hoor.... ::)
Maar ik duim netjes voor Siebrienne, dan verteld ze het vast sneller ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: di 19 mei 2020, 21:20 Ja dat is zo :biggrin2: :biggrin2: ik was gewoon niet helemaal helder. Maar als ik rood-wit-blauw opgeschreven had was ook wel weer voor meer uitleg vatbaar :biggrin2:
Daarom had je ook beter bij de oorspronkelijke kleurencombinatie kunnen blijven. :P :biggrin2:
Door pike
Anne in Zweden schreef: di 19 mei 2020, 23:01 Geen discussie mogelijk: rood-wit is voor beginners. Watjes. Warmduscher. Vorwärtseinparker. :P
;D ;D die kende ik nog niet.
Wat hebben die Duitsers toch altijd fraaie woorden. Daar hebben wij vaak een hele zin voor nodig :biggrin2:
Door Anne in Zweden
pike schreef: di 19 mei 2020, 23:16 ;D ;D die kende ik nog niet.
Wat hebben die Duitsers toch altijd fraaie woorden. Daar hebben wij vaak een hele zin voor nodig :biggrin2:
Ja hè? Geweldige begrippen hebben ze. Mijn favorieten zijn de eierlegende Wollmilchsau en Sollbruchstelle. Zoveel betekenis op zo weinig vierkante centimeter! :D
Door pike
Anne in Zweden schreef: wo 20 mei 2020, 00:03 Ja hè? Geweldige begrippen hebben ze. Mijn favorieten zijn de eierlegende Wollmilchsau[/i] en Sollbruchstelle. Zoveel betekenis op zo weinig vierkante centimeter! :D

:o Allemachtig ;D

Maar ik heb hem nu ook door. Rood-wit voor beginners ;D
Door pearlsofpassion
Euhm... Ik denk nu dat ik het niet meer weet... :???: :P

Kan je het niet gewoon zeggen Siberienne? Zelfs als het niet doorgaat, dan kan je er toch niet onderuit te zeggen waar het over ging. :biggrin2: ;)
Door dinky89
Ik zat zelf aan zoiets te denken bij de beschrijving rood met wit:
Afbeelding
Maar geen idee of dat inderdaad is waar Siberienne het over heeft met haar cryptische beschrijving ;D
Door pike
dinky89 schreef: wo 20 mei 2020, 10:47 Ik zat zelf aan zoiets te denken bij de beschrijving rood met wit:
Afbeelding
Maar geen idee of dat inderdaad is waar Siberienne het over heeft met haar cryptische beschrijving ;D
Daar past blauw wel een beetje bij maar ook groen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door