Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Basil schreef:Jippieeeee ik ben jarig !
Voor iedereen taart, ik trakteer!
20200516_130448.jpg
;D ;D ;D die foto rechtsonder!

proficiat met de 1-jarige Bas(il)set :D
Door Basil
pike schreef: ma 18 mei 2020, 12:45 ;D ;D ;D die foto rechtsonder!

proficiat met de 1-jarige Bas(il)set :D
de foto even in het groot dan maar ;D
DSC01706.JPG
DSC01706.JPG (3.97 MiB) 1705 keer bekeken
Door CindyMayella
Gefeliciflapstaart Basil!!!

Vandaag mn 1ste werkdag gehad... wel zwaar 8 uur lang staan als je niet meer gewend bent om zulke dagen te maken ;) .... maar het was leuk, gezellige collega’s etc... nu nog 2 hele dagen en een halve dag en dan weekend 3 dagen :D :D .....
Door Basil
Lizzy schreef: ma 18 mei 2020, 17:42 Gefeliciteerd Basil :-* ! Wat een prachtig taartje heb je gemaakt!
Dank je wel! Hij heeft een dieet ivm cystine blaasstenen en daar past dit in. Appelschil,banaan, bessen, braam, olijf ,amandelstukjes en eendevleesblokje.
Door Siberienne
gefeiiciteerd met Basil!

Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook. ;)
Door MillyMol
Siberienne schreef: ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!

Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook. ;)
Ze draaien als gekken!
Door Kim_S

Oooooooh ik duim me suf!!! :-*
Door Anne in Zweden

Ooooo....!!! Of denk ik nu helemaal verkeerd? :D
Door - pien -
Basil schreef: ma 18 mei 2020, 13:06 de foto even in het groot dan maar ;D
DSC01706.JPG
Eén dagje te laat maar een welgemeend gefeliciteerd (met) Basil :birthday:
Siberienne schreef:gefeiiciteerd met Basil!

Ik heb géén idee maar ik duim heel hard voor je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door