Jippieeeee ik ben jarig !
Voor iedereen taart, ik trakteer!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Basil schreef:Jippieeeee ik ben jarig !
Voor iedereen taart, ik trakteer!
Siberienne schreef: ↑ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!Ze draaien als gekken!
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.![]()
Siberienne schreef: ↑ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!Oooooooh ik duim me suf!!!
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.![]()
Siberienne schreef: ↑ma 18 mei 2020, 20:41 gefeiiciteerd met Basil!Ooooo....!!! Of denk ik nu helemaal verkeerd?
Anne in Zweden schreef: ↑ma 18 mei 2020, 21:58 Ooooo....!!! Of denk ik nu helemaal verkeerd?Ja en nee. Er kwam iets langs in rood-witte kleuren![]()
Siberienne schreef: ↑ma 18 mei 2020, 22:03 Ja en nee. Er kwam iets langs in rood-witte kleurenMijn favo kleuren![]()
Basil schreef: ↑ma 18 mei 2020, 13:06 de foto even in het groot dan maarEén dagje te laat maar een welgemeend gefeliciteerd (met) Basil![]()
DSC01706.JPG
Siberienne schreef:gefeiiciteerd met Basil!Ik heb géén idee maar ik duim heel hard voor je!
Ik zit aan een kopje thee met een koekje na een hele spannende dag en ik wil graag heel veel draaiende duimpjes alleen zeg ik nog niet waarvoor. Ik hoop deze week een antwoord te krijgen. En dan vertel ik het jullie ook.