Het manneke voelt zich niet fijn maar ik kan er geen vinger op leggen wat er is. Afgelopen woensdag was hij wat stilletjes en braakte hij ineens een vieze bruine plas vocht uit. Maar dat was maar 1 keer. Poep is goed en eetlust ook maar hij is timide, wil wel mee wandelen maar duidelijk rustiger dan normaal en kruipt liefst overdag in zijn nachthok en laat zich niet zien. Zijn oren voelen warm (temperaturen is echt heel lastig bij hem, heb ik nog niet gedaan) en verder kan ik niks ontdekken. Slijmvliezen normaal van kleur, oogwit niet geel. Een enkele teek gehad de afgelopen weken maar geen bulten oid.
Het enige andere dat me echt opviel; gisteren liepen we buiten in een hoosbui en normaal schudden ze zich dan regelmatig even uit, en dat deed hij niet. Bij de auto ook niet maar thuis wel gewoon. Hij loopt rustiger en de heren stoeien niet, maar toch heb ik niet de indruk dat hij pijn heeft. Iemand suggesties? Als het over het weekend niet beter wordt gaan we maandag maar even de DA opzoeken.