Dan herstelde het en had ze weer prima ontlasting. Braken was, volgens mij, steeds eenmalig.
Eerst eind januari dus, tussendoor niks aan de hand, keurige ontlasting. Toen 24 maart weer. 18 april en toen van 22 op 23 april. Dierenarts gebeld, Pum is onderzocht, dierenarts vermoedde dat het aan (bacteriën in het) voer zou kunnen liggen. Ik geloofde daar niet zo hard in, maar het leek me niet verkeerd om haar darmen even rust te geven. We kregen veterinary raw mee; dat is op zo'n manier onder druk gebracht dat er geen bacteriën meer in zitten.
Dat ging een week goed. Afgelopen woensdagavond poepte ze normaal, eindigde iets zachter, maar niet gek.
's Nachts braakte ze, ik hoorde haar, maar toen ik bij haar was, had ze het alweer opgegeten

Maar vannacht was het weer raak; breiige diarree en vanochtend weer.
Om 15:30 kunnen we naar de dierenarts, iig bloedonderzoek, maar misschien heeft iemand hier nog een idee dat ik mee kan nemen?
Ze is op zich goed te pas; eet en drinkt goed, plast goed. Ze is wat timide, maar dat is niet zo gek met al die poeperij, maar niet heel erg down ofzo.....