Ina schreef: ↑do 23 apr 2020, 18:53 Ze spreken daar gewoon op tijd af (altijd al hoor, maar dan vaak wel 2 patienten tegelijk dus meer mensen in de wachtruimte)Wat vervelend dat de Galliprant niet goed werkt.
Nu is er maar 1 behandelkamer in gebruik, dus 1 patient (behalve de OK) ....wij hebben heel even voor de deur staan wachten omdat er een mevrouw haar hondje inleverde voor een operatie en die liep nog lekker rond te scharrelen....maar echt wachten hoeft dus niet
Haha....de assistente moest ook echt om mij lachen toen ik (waarschijnlijk met een zeer verontwaardigd hoofd) vroeg 'hoe dan, dan weet de DA toch niet wat ik wel of niet wil'![]()
Nee, dit was echt super geregeld.
En Misty, mmmm, daar ben ik nog niet zo blij mee, die moet dringend gekraakt worden maar ik zit te wachten tot die weer aan het werk gaat
Ik wilde tot die tijd andere pijnstilling om te overbruggen, omdat Rimadyl nu niet echt super zal zijn als je dat langer gebruikt
Ze heeft nu Galliprant gekregen, maar heb nog niet het idee dat die heel erg goed werken
We wachten nog even af tot maandag, dan heb ik hopelijk bericht van de Chiro en anders gaan we over naar een ander en zien of we tot die tijd met Galliprant doorgaan of toch nog iets anders proberen
Ik hoopte voor mijn meiden ook dat dat een goed alternatief op novacam zou kunnen zijn.
Misschien zijn er wel chiro's die behandelen als je niet in de ruimte bent, of in ieder geval op afstand?
Mijn meiden moeten eigenlijk ook weer naar de osteopaat, maar ja..
Ik ben inmiddels bij de da geweest en gelukkig had je me goed voorbereid, want ik moest ze bij de deur van de spreekkamer afgeven

Vonden ze niet zo leuk. Xindy moest door 2 assistentes worden vastgehouden. En ze kon me niet zien en door doofheid ook niet horen, bah wat naar vind ik dat

Nu afwachten op de uitslag

sam28 schreef: ↑di 28 apr 2020, 09:42Wat ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt
Ik heb het naar mijn zin in het ziekenhuis, erg leuke collega's ook en het is fijn om even geen leerling/trainee of wat dan ook te zijn maar gewoon collega. Ook al ken ik vrijwel niemand en is het te groot om dat ook echt te gaan doen. Het is een warm bad en super goed voor mijn verloren zelfvertrouwen ondanks dat het werk echt wel zwaar is. Hele dagen staan, patiënten die dag 1 wel redelijk gaan, liggen dag 2 weer aan de beademing en net als je denkt dat het een rustige dienst word, komt er toch ineens weer iemand binnen die slecht is.
Maar de IC verpleegkundigen met wie ik gestaan heb waren erg blij met mij en mijn zelfstandigheid en zijn heel geduldig als je iets niet weet of als ze je moeten helpen. Ik heb enorm veel geleerd al weer. Ik heb er aan eentje durven vragen om een referentie en dat wilde ze wel.![]()
Vanavond ga ik de nachtdienst in.